تاکید سخنگوی دولت بر موضوع گفتمان سازی مردم سالاری به عنوان راهبرد دولت سیزدهم

۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۱۴:۱۴:۴۲
کد خبر: ۱۳۶۸۷۵۹
تاکید سخنگوی دولت بر موضوع گفتمان سازی مردم سالاری به عنوان راهبرد دولت سیزدهم
علی بهادری جهرمی بر موضوع گفتمان سازی مردم سالاری به عنوان راهبرد دولت سیزدهم تاکید کرد .

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛ علی بهادری جهرمی روز جمعه در جلسه مشترک شورای اداری و شورای اطلاع رسانی لرستان ، اظهار کرد:  تمام تلاش ها برای پیگیری امور مربوط به رسانه ها به کار بسته شده و آینده رسانه ها روشن است و کار آنها به خوبی پیش خواهد رفت .

او افزود :  در هفته دولت با رکورد شکنی در بحث سفرهای استانی مسئولین مواجه هستیم و تاکنون ۳۱ سفر به استان های کشور صورت گرفته است و تمامی مسئولین در استانها و در خدمت مردم حاضر هستند .

بهادری جهرمی تصریح کرد: حضور مسئولین در شهرستان ها از نگاه مردمی دولت سیزدهم و تلاش برای کیفی سازی خدمات حکایت دارد و در این سفرها تلاش شده تا مسئولین شنونده سخنان مردم و انعکاس دهنده آن باشند .

سخنگوی دولت با اشاره به تلاش دشمنان برای ضربه زدن به کشور، افزود: تحریم‌های ناجوانمردانه بعد از انقلاب به صورت مستمر ادامه داشته و طی ۱۰ سال اخیر بر شدت آن افزوده شده است و دشمن با استفاده از ابزار تحریم به دنبال تاثیرگذاری بر افکار عمومی بوده که رسانه ها به عنوان تبیین گران خط اطلاع رسانی، در این راستا مسئولیت خطیری بر عهده دارند .

بهادری جهرمی بیان کرد: از مهمترین اقدامات در زمینه کمک به مردم جهاد در حل مشکلات اقتصادی کشور و همچنین تبیین خدمات صورت گرفته است و دولت سیزدهم اقدامات خود حول تلاش بر این محور استوار کرده است .

 اویادآور شد: از دیگر راهبردهای دولت سیزدهم تلاش در مسیر مردم سالاری، مردم گرایی و گفتمان سازی آنهاست، زیرا این مهم یکی از کاربردی ترین راه های رفع مشکلات کشور به شمار می رود .

سخنگوی هیات دولت خاطرنشان کرد: برون زا بودن موضوعات در همه عرصه ها بویژه پرداختن به زیرساخت های فرهنگی و درون زا بودن با نگاه تکیه بر توانایی های خود، به عنوان اصلی ترین دارایی کشور دو راهبرد کلان دولت سیزدهم در بحث گفتمان مردمی است .

بهادری جهرمی عنوان  کرد: حاکمیت مکلف به حمایت از رسانه ها است و نقش رسانه ها در انعکاس خدمات و دستاوردها و همچنین جهاد تبیین بسیار مهم بوده و عمل به این رسالت موجب اعتماد سازی و امید بخشی در جامعه می شود .

او گفت : با تلاش رسانه ها در انعکاس اطلاعات به مردم، جهاد تبیین به عنوان وظیفه عمومی پویا تر خواهد شد و با تشریح عملکردهای مثبت مسئولین و خادمین نظام می توان زمینه فائق آمدن بر مشکلات را فراهم کرد.

انتهای پیام 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز