قیاسیان خبر داد: برگزاری موفق مجمع های انتخاباتی هیات های ورزشی توسط ورزش و جوانان لرستان

۱۴۰۱/۰۶/۰۶ - ۰۱:۱۱:۵۰
کد خبر: ۱۳۶۹۴۸۱
قیاسیان خبر داد: برگزاری موفق مجمع های انتخاباتی هیات های ورزشی توسط ورزش و جوانان لرستان
سید آرش قیاسیان سرپرست ورزش وجوانان لرستان از برگزاری موفق مجمع های انتخاباتی و سالیانه هیات های ورزشی استان توسط اداره کل ورزش و جوانان خبرداد .

به گزارش خبرگزاری برنا از  لرستان ؛ قیاسیان  با بیان این خبر به خبرنگاران ، اظهار کرد : برگزاری مجامع انتخاباتی وسالیانه  هیات های ورزشی در لرستان مسیر موفقی را طی می کند .

 او  افزود :  در طی پنج ماهه اخیر با رویکردی که به عنوان  مدیریت جدید ورزش وجوانان لرستان  جهت پیشرفت  حوزه  ورزش استان داشته ایم  تعیین و تکلیف روسای هیات ها با برگزاری مجامع انتخاباتی  که بعضا برای مدت های طویل به صورت سرپرست اداره می شدند را  به عنوان یک اولویت در دستور  کار قرار دادیم و تاکنون نیز برخی از این هیات ها  که  دارای شرایط لازم برای برگزاری مجمع  بوده اند با حضور روسا و مقامات ارشد هر فدراسیون  تعیین و تکلیف شده اند.

 قیاسیان با بیان اینکه مجمع انتخاباتی سه هیات  کاراته  در ۳۰خرداد ماه ،  بدنسازی و پرورش اندام در ۳۱خرداد ماه  و همچنین هیات کوهنوردی در ۲۵مرداد ماه   با موفقیت در استان برگزار شده است ، تصریح کرد: همچنین مجامع سالیانه هیات اسکی در ۱۸خرداد ماه، هیات کشتی در ۲۱تیرماه ، هیات اسکواش در ۲۵ تیر ماه  ،  هیات  وزنه برداری  در ۱۳مرداد ماه  و هیات نابینایان و کم بینایان استان نیز  در ۲۵مرداد ماه برگزار شده است.

سرپرست ورزش وجوانان  لرستان  با تاکید بر اینکه  برگزاری مجامع انتخاباتی توسط ورزش وجوانان لرستان در فضایی کاملا  آرام و عادلانه برگزار می شوند ، گفت: مجمع انتخاباتی هیات های سوارکاری ،  ورزش های  همگانی ، وزنه برداری  و دو و میدانی  نیز در مسیر قانونی خود قرار دارند و  به زودی برگزار خواهند شد .

 قیاسیان با بیان اینکه مجامع انتخاباتی و سالیانه هیات های ورزشی در لرستان با حضور روسای فدراسیون ها انجام می گیرد ، یادآورشد : دیدار با استاندار  لرستان ،نماینده ولی فقیه در استان و دیگر  مقامات ارشد استانی   به همراه بازدید میدانی از پروژه ها و اماکن ورزشی هر رشته ورزشی از برنامه های حضور روسای فدراسیون  در استان جهت بررسی مطالبات و ظرفیت های این هیات هاست که خوشبختانه  به صورت موثر ونتیجه بخش  انجام می گیرد .

انتهای پیام 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز