سالن شمشیر بازی بروجرد افتتاح شد

۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۲۲:۴۷:۳۶
کد خبر: ۱۳۷۲۵۰۷
سالن شمشیر بازی بروجرد افتتاح شد
سالن شمشیر بازی بروجرد در مراسمی با حضور مدیر کل حوزه تحقیقات عمرانی وزارت ورزش و جوانان ، مدیرکل ورزش و جوانان لرستان و نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛ عصر امروز شنبه دوازدهم شهریور در مراسمی به مناسبت گرامیداشت  هفته دولت و با حضور حمید شکیبا مهر مدیر کل حوزه تحقیقات عمرانی وزارت ورزش و جوانان، سید  آرش قیاسیان مدیرکل  ورزش و جوانان لرستان، فاطمه مقصودی نماینده  مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی، فرهاد دیناروند معاون ورزشی ورزش وجوانان لرستان، سعید رشنو رییس ورزش وجوانان بروجرد  و تعدادی دیگر از  مسئولین   و هیات های ورزشی این شهرستان  سالن شمشیر بازی شهید رضا ولی پور گودرزی بروجرد افتتاح شد.

مدیر کل ورزش وجوانان لرستان در حاشیه افتتاح این پروژه ورزشی گفت: سالن شمشیر بازی بروجرد درجوار مجموعه ورزشی ولایت و در  مساحتی به اندازه 750 متر مربع احداث شده است.

سید آرش قیاسیان با بیان اینکه این پروژه ورزشی در سال 91 کلنگ زنی شده است ، افزود:   4 میلیارد و 500 میلیون تومان  اعتبار از منابع ملی نیز برای  احداث وتکمیل  آن   نیز هزینه شده است .

او با تاکید بر نگاه آمایشی به ورزش و تنوع رشته ها در سطح استان ،  تصریح کرد: امیدواریم با افتتاح این پروژه ورزشی شاهد رشد و شکوفایی شمشیر بازی به عنوان یک رشته مهم ورزشی  در حوزه قهرمانی در سطح استان  و خصوصا شهرستان بروجرد  باشیم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز