پروازهای اربعین از فرودگاه بین المللی شهدای ساری برقرار شد

۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۱۲:۰۱:۲۲
کد خبر: ۱۳۷۲۷۲۱
پروازهای اربعین از فرودگاه بین المللی شهدای ساری برقرار شد
مرتضی نوربخش مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران، گفت: به منظور تسهیل رفت و آمد مردم برای حضور در اربعین حسینی، پروازها برای عزیمت به عراق در این استان فراهم شده است. ‎

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ، مرتضی نوربخش، افزود: با پیگیری و تلاش های صورت گرفته از سوی استاندار مازندران هفت پرواز برای عزیمت زائران حسینی به این استان اختصاص داده شد.

وی ادامه داد: تمامی این پروازها برای اعزام افراد جهت حضور و شرکت در مراسم اربعین حسینی در کشور عراق اختصاص داده شد.

به گفته مدیر کل روابط عمومی استانداری مازندران فروش بلیط پرواز این مراسم از هشت صبح امروز آغاز شده است که تاکنون برای ۴۰۰ نفر بلیط صادر شد.

وی از متقاضیان و زائران خواست تا برای جلوگیری از هرگونه دلالی و واسطه گری برای تهیه بلیط به دفتر هواپیمایی اعلام شده در ساری به صورت حضوری اقدام کنند.

به گفته نوربخش مردم در زمان تهیه بلیط حتما گذرنامه خود را نیز در دست داشته باشند.

وی ادامه داد: تهیه بلیط این پروازها توسط خود زایر یا یکی از اعضای درجه یک امکانپذیر است.

مدیر کل روابط عمومی استانداری مازندران گفت: تمامی این پروازها با تاکید استاندار برای استفاده مردم مازندران اختصاص یافته است و غیر از آن در حال حاضر پرواز دیگری وجود ندارد.

وی از پیگیری و تلاش مسوولان برای اختصاص پروازهای جدید خبرداد ‌و افزود: انتشار شایعاتی مبنی بر اختصاص برخی پروازها برای نهادها صحت ندارد و تمامی این پروازها در اختیار همه مردم است.

وی ادامه داد: در صورت اختصاص پروازهای جدید آنها نیز برای استفاده تمام مردم مازندران می باشد.

بنا به اعلام اداره کل حج و زیارت مازندران، تاکنون حدود ۸۳ هزار نفر از مردم استان برای حضور در مراسم اربعین حسینی در سامانه "سماح " ثبت نام کردند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز