استاندار البرز : پروژه قطار شهری کرج آبروی استان البرز است

۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۱۱:۴۷:۱۷
کد خبر: ۱۳۷۲۷۲۵
استاندار البرز : پروژه قطار شهری کرج آبروی استان البرز است
استاندار البرز با تاکید بر اینکه پروژه قطار شهری کرج آبروی استان است گفت: این پروژه باید در این دوره شورا به بهره برداری برسد و در این مسیر از همه ظرفیت‌ها استفاده خواهد شد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، مجتبی عبدالهی پیش از ظهر  یکشنبه به همراه  جمعی از اعضای شورا و سرپرست شهرداری کرج ، از روند پیشرفت خط ۲ قطار شهری این کلانشهر بازدید کرد.

وی در این بازدید با قدردانی از تلاش شورا و شهرداری، بر استفاده از همه ظرفیت‌های استانی و ملی برای بهره برداری از پروژه قطار شهری تاکید کرد.

استاندار البرز گفت: مترو آبروی استان است و باید با استفاده از همه توان و ظرفیت‌ها در جهت تکمیل و بهره برداری از این پروژه قدم برداشت.

عبدالهی با بیان اینکه مترو و کنارگذر شهید سلیمانی دو پروژه مهم استان به شمار می‌روند، اظهار داشت: با بازدیدهای هفتگی روند پیشرفت این دو پروژه مهم بررسی و مشکلات رفع خواهد شد.

وی ادامه داد: پروژه قطار شهری باید در این دوره شورا (شورای ششم) به بهره برداری برسد و در این مسیر از همه ظرفیت‌ها استفاده خواهد شد.

این مسئول توضیح داد:  حرکت بر مبنای برنامه زمان بندی شده می‌تواند سرعت پیشرفت پروژه را افزایش دهد.

استاندار البرز در ادامه با اشاره به محل دپو قطار شهری کرج در زمین دانشگاه خوارزمی، گفت: احداث محل دپو در زیرِ زمین بسیار هزینه بر و زمان بر است و کار بهره برداری از پروژه را چندسال به عقب می اندازد.

عبدالهی تاکید کرد: محل دپو باید بر روی زمین دنبال شود و این موضوع را شخصا پیگیری خواهم کرد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز