پلمب ۱۸ آسانسور غیر استاندارد در لرستان

۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ۱۲:۲۷:۴۹
کد خبر: ۱۳۷۳۷۳۶
پلمب  ۱۸ آسانسور غیر استاندارد در لرستان
مدیرکل استاندارد لرستان گفت: در راستای پلمب آسانسورهای غیر استاندارد از ابتدای سال جاری تاکنون 18 آسانسور غیر استاندارد در استان پلمب شد.

به گزارش  خبرگزاری برنا از لرستان؛ مرضیه قنبریان روزسه شنبه در این خصوص ، اظهار کرد:آسانسورهای پلمب شده شامل: 5 آسانسور نصب شده در دستگاه های اجرایی و عمومی، 7 دستگاه در مسکن مهر و 6 آسانسور شخصی بوده است که به دلیل عدم استانداردسازی و بی توجهی به تذکرات مکرر کارشناسان استاندارد، پلمب شدند.

مدیرکل استاندارد استان افزود: پلمب آسانسورها در راستای حفظ ایمنی و سلامت مردم و پیرو بازرسی‌های کارشناسان این اداره کل از آسانسورهای مراکز دولتی، مسکن مهر و ساختمان های تجاری انجام شده است.

او بیان کرد: تاییدیه های آسانسور دارای اعتبار یک ساله است و در صورت عدم انجام سرویس و نگهداری مستمر توسط شرکت های مجاز و عدم بازرسی ادواری سالیانه توسط بازرسان تاییدصلاحیت شده سازمان ملی استاندارد و تمدید تاییدیه ایمنی کیفیت آسانسور، مسئولیت حوادث و سوانح  احتمالی به عهده مالکین و مدیران ساختمان های دارای آسانسور و شرکت طرف قرارداد سرویس و نگهداری آسانسور مربوطه خواهد بود.

گفتنی است عقد قرارداد نصب و راه اندازی و همچنین سرویس و نگهداری آسانسور تنها با شرکت های معتبر و دارنده پروانه طراحی مونتاژ آسانسور از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مجاز است.

 انتهای پیام

 

نظر شما
نظرات
ناشناس
|
-
|
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
0
0
چرا به مجتمع های ستایش ناجا واقع در باغ کشاورزی سرکشی نمیکنید که بدون هیچگونه استانداردی به امان خدا رها شده
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز