میزبانی لرستان از زائران اربعین حسینی با ۲ ایستگاه

۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۱۱:۲۳:۳۵
کد خبر: ۱۳۷۴۱۶۷
میزبانی لرستان از  زائران اربعین حسینی با ۲  ایستگاه
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: این استان با دو ایستگاه یکی در ابتدای آزادراه خرم آباد_پل زال و ایستگاه دوم در محور خرم آباد_کوهدشت میزبان زائران اربعین حسینی خواهد بود.

به  گزارش  خبرگزاری برنا از لرستان ؛  مرتضی شیروانی  در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی ، اظهار کرد: امسال علاوه بر خدمت رسانی در امر تسهیل در تردد و ایمنی زائران اربعین حسینی، اجرای پویش سراسری همراهان سفر ایمن ویژه این ایام در دستور کار قرار گرفت که به طور همزمان تا ۳۱ شهریور هر روز از ساعت ۸:۰۰ تا ۲۰:۰۰ در ۱۵ ایستگاه در ۱۰ استان مرزی و معین با هدف فرهنگسازی ایمنی و ترغیب رانندگان و زائران به استراحت در طول سفر برگزار می شود.

او با بیان اینکه استان لرستان با دو ایستگاه میزبان زائران خواهد بود، افزود: ایستگاه اول در ابتدای آزادراه خرم آباد_پل زال و ایستگاه دوم در محور خرم آباد_کوهدشت مجتمع خدماتی رفاهی خداکرمی برپا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان تصریح کرد: طراحی المان پویش استان با الهام از فرهنگ بومی آیینی سنتی لرستان، اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، مذهبی و معنوی نظیر سرود، تواشیح، مداحی با گویش محلی، مسابقه عکاسی، مسابقات فرهنگی، پخش ادعیه و ... از محورهای این پویش خواهد بود.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز