اعزام چهارمین تیم ماشین آلات راهداری لرستان به مرز مهران

۱۴۰۱/۰۶/۲۰ - ۱۲:۵۵:۰۹
کد خبر: ۱۳۷۵۹۲۲
اعزام چهارمین تیم ماشین آلات راهداری لرستان به مرز مهران
مدیرکل راهداری لرستان گفت: چهارمین تیم از ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان با هدف پشتیبانی زائرین به مرز مهران اعزام شد.

به  گزارش  خبرگزاری برنا از  لرستان؛ مرتضی شیروانی روز یکشنبه در جریان اعزام  چهارمین تیم از ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان  به مرز مهران  به خبرنگاران ، اظهار کرد:این اداره بعنوان مسئول کمیته حمل و نقل مفتخر است  با تمام ظرفیت ماشین آلات سبک و سنگین در مرز مهران، آماده خدمت رسانی به زائرین و تحقق سفری ایمن برای آنها می باشد.

او افزود: امروز مفتخرهستیم  چهارمین کاروان را به منطقه اعزام کنیم.

مدیرکل راهداری استان لرستان در ادامه  از ناوگان مسافربری رانندگان، شرکت های مسافربری، ناوگان اتوبوسرانی و مینی بوس رانی و تا کسیرانی که تمام توان را در راه خدمت و عشق به امام حسین و خدمت رسانی به زائرین به کار گرفتند تقدیر نمود و عنوان کرد:  امروز شاهد اعزام کاروان ماشین آلات سنگین و سبک به منظور خدمت به زائرین حسین هستیم.

شیروانی ادامه داد:  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی به زائرین به کار گرفته است و ما مفتخریم به عنوان خادم زائرین امام حسین بتوانیم خدمات شایانی را به زائرین ارائه نماییم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز