محور شمشک به دیزین تا قبل از فصل سرما ایمن سازی می‌شود

۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۰۹:۴۵:۰۱
کد خبر: ۱۳۷۶۲۳۲
محور شمشک به دیزین تا قبل از فصل سرما ایمن سازی می‌شود
معاون راهداری و حمل ونقل جاده ای استان البرز از اجرای پروژه تسطیح و پایدارسازی محور شمشک- دیزین خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده امیدواریم این پروژه تا قبل از شروع فصل بارش به پایان برسد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، حمید پرورشی اظهارکرد: طول محور شمشک - دیزین در مجموع هشت کیلومتر است که چهارکیلومتر آن دراستان البرز واقع شده است.

وی افزود: طی سنوات گذشته ریزش‌ و رانش مکرر کوه  باعث تخریب کامل دو کیلومتر از این جاده شده و این محور از سال 94 به مدت 6سال مسدود بود.

این مسئول تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده زیرسازی این محور از شهریور سال گذشته آغاز شد و درحال حاضر خودروهای امدادی در آن تردد می‌کنند.

پرورشی گفت: برای بازگشایی مجدد این محور عملیات ریزش‌برداری آن سال گذشته انجام شد اما به دلیل آغاز فصل سرما و بارش باران و برف ادامه عملیات متوقف شد.

وی با اشاره به اینکه امسال ادامه پروژه بازگشایی محور در قالب عملیات تسطیح، زیرسازی و پایدارسازی آغاز شده است، بیان کرد: اجرای این پروژه با اعتباری بالغ بر 17.5 میلیارد تومان از اوایل سال جاری آغاز شده است.

این مسئول گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و تخصیص به موقع اعتبار امیدواریم این پروژه تا قبل از شروع فصل بارش به پایان برسد.

معاون راهداری البرز یادآور شد: پس از پایان پروژه تسطیح، زیرسازی و پایدارسازی این محور، عملیات روسازی محور در دستور کار قرار دارد که به علت بارش‌های جوی و آغاز فصل سرما اجرای این بخش از پروژه به ابتدای سال بعد موکول می‌شود.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز