آیت ا... علم الهدی: باید به خادمی امام رضا (ع) افتخار کنیم

۱۴۰۱/۰۶/۲۸ - ۰۹:۴۱:۳۰
کد خبر: ۱۳۷۸۹۱۳
آیت ا... علم الهدی: باید به خادمی امام رضا (ع) افتخار کنیم
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با تاکید بر این که باید به خادمی امام رضا(ع) افتخار کنیم، گفت: مشهد گردشگر و شهروند ندارد، مشهد زائر و مجاور دارد و گردشگری در مشهد وجود ندارد و گردشگری نباید برای این شهر صدق کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، سید احمد علم الهدی در همایش در محضر امام مهربانی ها اظهار کرد: از شهردار محترم و دست اندرکاران برای برگزاری این همایش تشکر می‌کنم و با وجود اینکه سلسله ذاتی این اداره خدمت به شهروندان است اما با وجود شخصیت های ارزشمند شهری این خدمات به زائران نیز ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: از حسن تقدیر مدیریت شهری و شهردار محترم  در این دوره بسیار متشکرم و امیدوارم افتخار خادمی حضرت رضا(ع) از شما عزیزان قبول شود.

امام جمعه مشهد تصریح کرد: در هرجا بحث خدمت به امام هشتم(ع) مطرح شود این حدیث یادآورد خواهد شد که مهمان من را خودم پذیرایی خواهم کرد و به خادمان واگذار نخواهم کرد.

علم الهدی خاطرنشان کرد: همه ما اگر خالصانه به زائران خدمت کنیم، همکار خود امام خواهیم شد و در هر لباسی می‌توان این خدمت را به زائران انجام داد.

وی افزود: مشهد گردشگر و شهروند ندارد، مشهد زائر و مجاور دارد و گردشگری در مشهد وجود ندارد و گردشگری نباید برای این شهر صدق کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: اولین کسی که این شهر را بنا کرد خود وجود مقدس حضرت رضا(ع) بود و این شهر از دو روستا نوغان و سناباد تشکیل شد.

علم الهدی اظهار کرد: این شهر هرچقدر که توسعه پیدا کند ما مستاجر حضرت رضا(ع) هستیم و باید قدردان لطف الهی بابت این نعمت بزرگ باشیم.

وی بیان کرد: پاکبان، در این شهر جاروکش امام رضا(ع) است و برای امام رضا(ع) در حال جاروکشی است و راننده‌ای که در حال جابجایی زائران است، باید بداند در حال جابجایی مهمانان حضرت است.

امام جمعه مشهد اظهار کرد: معامله مادی با حضرت نکنید، تا پیک وجود زائر می‌شود کرایه‌های تاکسی چندین برابر می‌شود تا باعث غضب امام رضا(ع) نشویم.

نماینده ولی فقیه بیان کرد: این پیک مهمانی امام است و ما باید نوکری زائران باشیم و از این فرصت برای بهره وری اخروی استفاده کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما