اعلام محدودیت های ترافیکی مراسم رژه دفاع مقدس در خرم آباد

۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۳:۳۶:۴۹
کد خبر: ۱۳۷۹۹۲۴
اعلام محدودیت های ترافیکی مراسم رژه دفاع مقدس در خرم آباد
رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی لرستان محدودیت های ترافیکی مراسم رژه 31 شهریور و آغاز هفته دفاع مقدس را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛  سرهنگ"فاخری"به مناسبت فرارسیدن روز 31شهریور و آغاز هفته دفاع مقدس مراسم رژه نیروهای مسلح در شهر خرم آباد، واقع در میدان کریم خان زند و بلوار چهار باغ برگزارمی شود، این مراسم از ساعت 7 صبح روز پنج شنبه مورخه 31/06/1401  برگزار و محدودیت های ترافیکی این مراسم به شرح زیر اعمال می گردد.

الف) محل برگزاری مراسم

محل برگزاری مراسم در بلوار چهار باغ و میدان کریم خان می باشد.

ب) محدودیت ها

1- مسیر جنوب به شمال بلوار کریم خان از ابتدای خیابان فردوسی به سمت میدان کریم خان و مسیر شمال به جنوب بلوار کریم خان از ابتدای خیابان بزرگمهر به سمت میدان کریم خان به صورت رفت و برگشت مسدود و تردد از آنها ممنوع   می باشد.

2- ورود از میدان آرش و سایر خیابان های همجوار به بلوار چهار باغ و میدان کریم خان ممنوع می باشد.

ج) مسیر جایگزین

1- خودروهایی که قصد تردد در مسیر جنوب به شمال  بلوار کریم خان از سمت بیمارستان تامین اجتماعی را دارند می بایست از طریق اولین دور برگردان به سمت خیابان فردوسی، میدان فردوسی وارد  و از طریق بلوار بهارستان ادامه مسیر بدهند.

2- خودروهایی که قصد تردد در مسیر شمال به جنوب بلوارکریم خان از سمت چهارراه طیب  را دارند می بایست از طریق خیابان بزرگمهر، روبروی سازمان پایانه ها  به بلوار بهارستان وارد و سپس ادامه مسیر دهند.

توصیه ها

1- از کلیه مغازه داران و کسبه نزدیک به محل برگزاری مراسم  تقاضا می گردد که از پارک وسیله نقلیه خود در سطح سواره رو خودداری نمایند.

2- به رانندگان عزیز توصیه می گردد که به تذکرات و راهنمایی های مامورین راهنمایی و رانندگی مستقر در مسیر مراسم توجه لازم را داشته باشند.

3- خودروهای که در مسیر رژه نیروهای مسلح پارک شده باشد به وسیله جرثقیل از محل منتقل می گردد و عواقب بعدی آن متوجه مالک می باشد.

4- به کلیه ساکنین محدوده اجرای طرح توصیه می گردد از اصرار به ورود با خودرو به محدوده طرح اجتناب و با مأموران همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز