تقویت تعامل و ارتباط متقابل شورای شهر با مراکز علمی- پژوهشی

۱۴۰۱/۰۷/۰۶ - ۱۲:۰۹:۲۱
کد خبر: ۱۳۸۱۵۸۷
تقویت تعامل و ارتباط متقابل شورای شهر با مراکز علمی- پژوهشی
رئیس شورای شهر اردبیل از تقویت تعامل و ارتباط متقابل شورای شهر با مراکز علمی- پژوهشی خبر داد.

به گزارش خبر گزاری برنا از اردبیل، رئیس شورای شهر اردبیل امروز در چهل و پنجمین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل از راه اندازی مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای شهر خبر داد و گفت: با راه اندازی این مرکز ارتباط متقابل شورای شهر با نهادهای تخصصی و مراکز علمی- پژوهشی در حوزه‌ های مدیریت شهری تقویت می شود.

وی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای انقلاب،شهدای ۸ سال جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم گفت: امیدواریم ماهم با خدمتی که در این سنگر برای مردم انجام میدهیم بتوانیم از سربازان واقعی ولایت باشیم.

انصاری گفت: راه اندازی مرکز پژوهش و مطالعات شهری در شورای شهر، به توسعه و رشد علمی شهر کمک کرده و نشست های تخصصی و علمی در این مرکز  نوعی کمک رسانی به کمیسیونهای تخصصی شورای شهر خواهند بود.

رئیس شورای شهر اردبیل عنوان کرد:برنامه ریزی،نظارت و ارزیابی تصمیمات شورای شهر، بهره گیری از طرح ها و تجربیات علمی در تصمیم گیری های کلان توسعه شهری، شناسایی واقعیت‌ های نوین برای آینده شهر، افزایش اثربخشی در فرایندهای سیاست‌ گذاری،شناسایی نیازها و اولویت‌ های کارشناسی و پژوهشی شورای اسلامی شهر، تقویت، تعامل و ارتباط متقابل با نهادهای تخصصی و مراکز علمی- پژوهشی در حوزه‌ های مدیریت شهری  و دریافت نظرات و طرحهای شهروندان برای اتخاذ تصمیمات کاربردی و مفید در مدیریت شهری از جمله اهداف این مرکز است.

وی گفت: همچنین با رای اکثریت آرا  دکترمیرمحمد سید هاشمی بعنوان رییس مرکز پژوهش و مطالعات شورای شهر و دکتر اسکندپور،دکتر عباس زاده و مهندس سجاد محمدحسن پور بعنوان اعضای هیات امنایی این مرکز به مدت ۲ سال و همچنین مهندس غریبی بعنوان نماینده شورای شهر اردبیل در مرکز پژوهش شهرداری اردبیل انتخاب شدند.

 

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز