استاندار اردبیل: نیروی انسانی خلاق و متخصص، اساسی‌ترین سرمایه کشور است

۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۱۸:۵۷:۲۱
کد خبر: ۱۳۸۲۰۸۰
استاندار اردبیل: نیروی انسانی خلاق و متخصص، اساسی‌ترین سرمایه کشور است
استاندار اردبیل گفت: نیروی انسانی خلاق و متخصص، اساسی‌ترین سرمایه کشور در راستای تولید ثروت است.

به گزارش خبر گزاری برنا از اردبیل، سیدحامد عاملی در آیین گشایش بیست‌وسومین کنگره ملی سالیانه و نهمین کنگره بین‌المللی پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی گفت: بدون شک نیروی انسانی خلاق، متخصص، نوآور و دارای دانش، سرمایه‌های اصلی کشور در راستای تولید ثروت هستند و بنابراین باید قدر نخبگان و سرمایه‌های اصلی کشور را دانست.

وی افزود: اگر می‌خواهیم در آینده با مشکلات کم‌تری در همه حوزه‌ها روبه‌رو شویم، باید در جذب نیروهای انسانی موفق عمل کنیم چراکه وجود جامعه‌ای سالم و توسعه‌یافته تنها با نیروی انسانی دارای علم و دانش ممکن است.

ضرورت تبدیل یافته‌های علمی به فناوری و حل مسائل جامعه

استاندار اردبیل تصریح کرد: جایگاه علمی ایران در منطقه و جهان مناسب است، اما باید تلاش کنیم این جایگاه و رتبه را ارتقا دهیم و در مسیر تبدیل این یافته‌های علمی به فناوری و حل مسائل جامعه حرکت کنیم.

رفع نیازهای آینده را از امروز در دستور کار قرار دهیم

عاملی بیان کرد: باید نگاه‌ها به حوزه علم راهبردی باشد تا بتوانیم برای رفع مشکلات موجود در جامعه گام برداریم و همچنین نگاه راهبردی معطوف به آینده نیز ضروری بوده و از امروز باید خودمان را برای آینده آماده کنیم و نیازهای آینده را تشخیص داده و برای رفع آن تلاش کنیم.

وی اظهار کرد: مصرف دارو در ایران تقریبا با مصرف دارو در کشور پرجمعیتی همچون چین برابری دارد که نیاز است با نگاه علمی این وضعیت را تغییر داده و به‌سمت پیشگیری قبل از درمان حرکت کنیم.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز