افزایش ۳۰ درصدی ترافیک درون شهری البرز

۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۱۳:۱۲:۰۴
کد خبر: ۱۳۸۲۷۰۸
افزایش ۳۰ درصدی ترافیک درون شهری البرز
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از افزایش ۳۰ درصدی ترافیک درون شهری در شهرستان های این استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، سرهنگ حمد الله رحمتی پور  اظهارکرد: همزمان با بازگشایی رسمی کلاس های دانشگاه ها و مدارس گره ترافیکی دربرخی معابر شهری استان البرز به وجود آمده که همکاری بیش از پیش شهروندان موجب مهار بار ترافیکی خواهد شد.

وی افزود : نیروهای پلیس راهور برای روان سازی ترافیک در معابر اصلی شهرهای استان البرز مستقر شده اند.

سرهنگ رحمتی پور گفت: انجام هرگونه عملیات عمرانی، حفاری دستگاه ها در معابر شهری که منجر به افزایش ترافیک شود ممنوع بوده و طبق مصوبه شورای ترافیک به منظور ارتقای ایمنی در امر عبور و مرور،اجرای عملیات عمرانی به جز موارد ضروری و تردد کامیون ها در سطح معابر شهر از ۶ صبح تا ساعت ۲۱ تا ۲۰ مهرماه جاری ممنوع است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: نیروهای پلیس اعم از ستادی و صف با تمام امکانات برای تسهیل در عبور و مرور برای نظم بخشی به معابر شهری حضور خواهند داشت تا از هرگونه گره ترافیکی در معابر عمومی کاسته شود.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: والدینی که قصد همراهی دانش آموزان خود را با وسیله نقلیه شخصی دارند نسبت به قوانین و مقررات رانندگی توجه ویژه داشته و از تخلفات ساکن که باعث مسدود شدن معابر منتهی به مراکز آموزشی می شود خودداری کنند.

سرهنگ رحمتی پور  درپایان گفت: والدین اصرار بر پیاده کردن فرزندنشان در جلوی درب مدارس نداشته باشند و به منظور جلوگیری از انسداد معبر در محلی مناسب خودروی شان را متوقف کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز