۸۳ درصد ماموریت های انتظامی پلیس در آذربایجان‌غربی، رضایت مردم را داشته است

۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۰۸:۱۶:۵۰
کد خبر: ۱۳۸۲۹۱۲
۸۳ درصد ماموریت های انتظامی پلیس در آذربایجان‌غربی، رضایت مردم را داشته است
فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌غربی بیان داشت: در طول ۶ماه سال جاری ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار مورد امداد خواهی از پلیس صورت گرفته که بیش از ۸۶۰ هزار مورد از آنها عملیاتی شده و بر اساس نظرسنجی های به عمل آمده از آنها؛ ۸۳ درصد ماموریت های انتظامی با رضایت مردمی مواجه بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، سردار  رحیم جهانبخش در نشست خبری با اصحاب رسانه  ضمن تقدیر و تشکر از همراهی اصحاب رسانه با پلیس، اظهار داشت: به منظور مبارزه بی امان با پدیده شوم اعتیاد و مواد مخدر در سطح استان با اشراف اطلاعاتی همکارانم از ابتدای سال جاری با انجام چندین عملیات ضربتی و گسترده، نزدیک به ۲ تن و ۵۲۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است.

وی افزود: خبرنگاران وجدان بیدار جامعه و در خط مقدم جبهه آگاهی بخشی همراه با پلیس هستند و چون "دیده‌بان صادق" برای اطلاع‌رسانی صحیح، دقیق و سریع حوادث و رخدادهای انتظامی استان تلاش می کنند و پلیس هم در راستای مطالبات به حق مردم به طور بی وقفه و شبانه روزی اجرای ماموریت می کند و متقابلا از مردم انتظار داریم هوشمندانه و با جدیت هرگونه فعالیت اعم از مواد مخدر، قاچاق و... را به پلیس گزارش داده و قطعا بدون همکاری مردم و معتمدان محلی، پلیس به موفقیتی نمی رسد.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنانش بر عزم جدی همه رده های انتظامی استان در عرصه مبارزه با مواد مخدر، قاچاق، سرقت و سایر جرایم خبر داد و گفت: در طول ۶ماه سال جاری ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار مورد امداد خواهی از  پلیس صورت گرفته که بیش از ۸۶۰ هزار مورد از آنها عملیاتی شده و بر اساس نظرسنجی های به عمل آمده از آنها؛ ۸۳ درصد ماموریت های انتظامی با رضایت مردمی مواجه بوده است.

وی افزود: با تلاش شبانه روزی همکارانم از ابتدای سال جاری بیش از ۶ هزار نفر سارق دستگیر شده اند که بخش اعظمی از توفیقات و موفقیت های پلیس در کشف سرقت ها و دستگیری سارقان مرهون همکاری مردم و شهروندان می باشد.

جهانبخش با اشاره به برقراری بی نظیر نظم و امنیت ماموریت بزرگ اربعین حسینی(ع) در استان و مرز تمرچین، گفت: محل تجلی امنیت پایدار در استانمان ماموریت اربعین حسینی(ع) و تلاش شبانه روزی همکارانم در این ماموریت بزرگ بود.

وی با اشاره به شعار هفته فراجا " پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس" اظهار داشت: کارکنان فراجا سوگند یاد کرده اند که تا آخرین نفس خادم مردم باشند و در طول این هفته مراسم تجلیل از خانواده‌های انتظامی، غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا، حضور در گلزار شهدا، دیدار با خانواده جانبازان، برگزاری صبحگاه مشترک، ادای احترام به خانواده همکاران متوفی، برگزاری مراسم طلایه‌داران فرهنگ ترافیک و...از جمله برنامه‌های هفته فراجا  در استان است.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی در پایان خاطر نشان کرد: افتخار می کنیم که خدمتگذار چنین مردم با بصیرتی هستیم و در حالیکه بیگانگان همواره در صدد ضربه به امنیت کشورمان هستند لیکن هربار با هدایت های مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و حضور مردم بصیر و آمادگی نیروهای انتظامی و امنیتی نقشه های پلید آنان خنثی می شود.

انتهای پیام

نظر شما