ارتقاء زیرساخت های ورزشی از اولویت های مدیریت شهری فردیس است

۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۰۹:۲۳:۱۱
کد خبر: ۱۳۸۷۰۳۵
ارتقاء زیرساخت های ورزشی از اولویت های مدیریت شهری فردیس است
رییس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری فردیس گفت: ارتقاء زیرساخت های ورزشی و کمرنگ کردن محرومیت های این حوزه از اولویت های مدیریت شهری فردیس است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، علی اصغر سلیمانی اظهار کرد: سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری فردیس با توجه به اساسنامه ای که دارد در 3 راستا در بخش فرهنگی ، ورزشی و اجتماعی فعالیت می کند.

وی در ادامه افزود: در حوزه ورزشی اولین هدف افزایش زیرساخت های ورزشی است از اینرو در ابتدای سال سالن ورزشی مصلی که یک سالن چند منظوره ورزشی اعم از کشتی، ورزش های رزمی و ورزش های رینگی است به مساحت 1400 متر افتتاح شد.

سلیمانی با اشاره به اینکه این سالن پس از تجهیز به بخش خصوصی واگذار شد، گفت: با افتتاح این سالن 1400 متر فضا به سرانه ورزشی فردیس اضافه شد همچنین در این سالن 20 رشته ورزشی در حال فعالیت هستند.

رییس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری فردیس با اشاره به دومین پروژه ورزشی در فردیس، افزود: آماده سازی زمین چمن مصنوعی با مساحت 2 هزار 400 متر است که تا 2 ماه آینده به بهره برداری می رسد.

وی به بخش توسعه ورزش های رایگان برای شهروندان فردیس اشاره کرد و گفت: در این خصوص مبلغ 4 میلیارد تومان در بودجه سالجاری درنظر گرفته و مقرر شده در 5 نقطه از فضای شهرفردیس ورزش های رایگان از جمله والیبال ساحلی، فوتبال ساحلی و زمین بسکتبال را برای شهروندان ایجاد کنند تا در بعد ورزش های همگانی و قهرمانی از این زمین ها بصورت رایگان شهروندان استفاده کنند.

سلیمانی ادامه داد: فردیس در بحث ورزش های ساحلی از این فضاها محروم است از اینرو درصدد هستیم تا پایان سال دو زمین ساحلی والیبال و فوتبال ایجاد کنیم.

وی به به دومین رسالت در بخش زیر ساخت های ورزش همگانی اشاره کرد و گفت: 10 ایستگاه ورزش همگانی در پارک ها با همراهی هیئت ورزش همگانی زیر نظر اداره ورزش همراه مربی در پارک ها بصوت رایگان فعال هستند.

سلیمانی گفت: هدف اصلی در حوزه همگانی این است که 5 ایستگاه تا آخر سال در پارک هایی که ورزش همگانی ندارند اضافه شود البته بیشترین معضل عدم تجهیزات است که این ایستگاه ها به سیستم صوت وتجهیزات به صورت رایگان تجهیز خواهد شد تا ورزش همگانی در پارک ها توسعه یابد.

رییس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری فردیس به تجلیل از ورزشکاران در سالجاری به همت شورای شهر فردیس اشاره کرد وگفت: سال گذشته 50 مدال آور آسیایی و جهانی که ساکن شهر فردیس بودند با حضورمدیر کل ورزش جوانان استان البرز این ورزشکاران با مبلغ 500 میلیون تومان تجلیل شدند و مقرر شد تا در سال 1401 نیز در اخر سال از قهرمانان ورزشی تجلیل شود.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز