ضرورت بی خطرسازی زباله های بیمارستانی و عفونی در لرستان

۱۴۰۱/۰۸/۰۲ - ۱۳:۰۷:۴۷
کد خبر: ۱۳۹۰۱۲۶
ضرورت بی خطرسازی زباله های بیمارستانی و عفونی در لرستان
مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: تمام مطب ها و و مراکز تولید زباله های بیمارستانی باید نسبت به بی خطر سازی این زباله ها اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛ علی سالاروند در نشست هم اندیشی با  با فعالین و انجمن های زیست محیطی کوهدشت ضمن اشاره به وضعیت محیطی زیستی استان و تبیین نگاه و راهبردهای سازمان حفاظت محیطی زیست در خصوص مسائل چالشهای زیست محیطی، اظهار کرد: ظرفیت های بسیار خوبی در شهرستان کوهدشت وجود دارد که باید با تلاش و همکاری همه بخش های جامعه از این ظرفیت ها به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.

او  با ابراز خرسندی از حضور انجمن های زیست محیطی فعال در این شهرستان از فعالین و انجمن های زیست محیطی این حوزه که صادقانه و بدون هیچگونه چشم ‌داشتی اقدامات مفید و ارزنده ای را در حفاظت از محیط زیست انجام داده اند قدردانی کرد و افزود: این اداره کل از هرگونه طرح علمی و کارشناسی که توسط انجمن های محیط زیستی ارائه شود و در راستای حفاظت از محیط زیست این شهرستان باشد، حمایت خواهد کرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان  با تأکید بر ضرورت بی خطرسازی زباله های بیمارستانی و عفونی ، خاطرنشان کرد: تمام مطب ها و و مراکز تولید این زباله ها باید نسبت به بی خطر سازی این زباله ها اقدام کنند.

سالاروند به بررسی و جمع بندی موضوعات مطرح شده در خصوص مسائل زیست محیطی این شهرستان از جمله موضوعات مربوط به منطقه گردشگری شیرز، جنگل زدایی، فاضلاب شهرستان کوهدشت و آبیاری مزارع، پسماندهای بیمارستانی و همچنین ساماندهی مرکز دفن زباله پرداخت و مصوباتی را در این خصوص تصویب نمود و از همه  دستگاههای اجرایی بویژه مجموعه فرمانداری این  شهرستان خواستار پیگیری و حمایت همه جانبه برای اجرای مصوبات این جلسه شد.

 انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز