دشمن امروز به طرق مختلف وحدت ما را نشانه گرفته است

۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۲۰:۱۶:۳۵
کد خبر: ۱۳۹۲۲۷۹
دشمن امروز به طرق مختلف وحدت ما را نشانه گرفته است
عضو شورای عالی حوزه علمیه مشهد مقدس گفت: امروز دشمن از طریق آشوبگری، ترور و برهم زدن امنیت، به دنبال برهم زدن امنیت است و می خواهد وحدت ما را نشانه بگیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حجت الاسلام محمدجواد نظافت یزدی در مراسم وداع با پیکر شهدای حادثه تروریستی شاه چراغ در حرم مطهر رضوی افزود: در حادثه‌ای در عین تلخ بودن می‌تواند درس‌هایی داشته باشد و ما باید از این حوادث تلخ درس‌هایی بگیریم و درس این حادثه این است که ملت ما که به دنبال احقاق حق است همیشه مورد توطئه دشمنان قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: امروز دشمنان تروریست پرور ما پشت این جریان قرار دارند و این حادثه نشان داد که توطئه دشمنان پس از انقلاب تاکنون همچنان ادامه دارد و اگر از این حادثه بیدار شدیم این حادثه برای ما نعمت خواهدبود

عضو شورای عالی حوزه علمیه مشهد مقدس با بیان این که ما مدیون خون شهدایی هستیم که با خون خود درخت انقلاب را آبیاری کرده‌اند، گفت: امنیت وقتی پایدار خواهد بود که وحدت پایدار باشد و از سویی دیگر وحدت نیز زمانی برپا است که بر ولایت فقیه تکیه کنیم.

نظافت یزدی با بیان این که ملت ایران هرچند حرف‌ها و دلخوری‌هایی دارند اما باید در هر شرایطی وحدت خود را حفظ کنند، افزود: آن‌هایی که اعتراض کردند دیدند که چگونه دشمن از این شرایط سواستفاده کرد؟ مراقب رفتارمان باشیم ما هرچه باشیم یک ملت هستیم؛ با هم اختلاف‌هایی داریم اما در عرصه امنیت و اقتدار کشور با هم همسو هستیم.

وی ادامه داد: دشمن می‌خواهد نسل جوان را در فضای مجازی به اسارت بگیرد پس باید برای رهایی آنان با جوانان گفت وگو کرد همانند رییس جمهور و نماینده دولت که در دانشگاه ها حضور یافتند و از نزدیک مشکلات آن‌ها را شنوا شدند.

عضو شورای عالی حوزه علمیه مشهد مقدس اظهار کرد: اکنون جنگ رسانه‌ای، جنگ شناختی و جنگ اقتصادی وحدت را نشانه گرفته و جوانان انقلابی باید در وضعیت جنگی قرار گیرند تا به لطف خداوند پرچم اسلام را با رهبری رهبر انقلاب بدست امام زمان(عج) برسانند.

پیکر شهدا عصر امروز با حضور استاندار خراسان رضوی، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی و فرماندهان ارشد قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش ، سپاه امام رضا(ع) و نیروی انتظامی، مرزبانی و جمعی دیگر از مسوولان خراسان رضوی در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد مورد استقبال قرار گرفت.

مراسم تشییع پیکر شهیدان حرم شاهچراغ شیراز از بعد از ظهر امروز از میدان بسیج مشهد آغاز شده است و به سمت حرم مطهر امام رضا(ع) ادامه یافت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز