راهپیمایی پر شور ۱۳ آبان در آذربایجان غربی برگزار شد

۱۴۰۱/۰۸/۱۳ - ۱۲:۵۸:۵۶
کد خبر: ۱۳۹۴۷۰۴
راهپیمایی پر شور ۱۳ آبان در آذربایجان غربی برگزار شد
آیین راهپیمایی پرشور و شعور روز ملی مبارزه با استکبار در آذربایجان غربی با حضور گسترده مردم بویژه دانش آموزان جوان و نوجوان، برای اثبات حقانیت ملت و نه قاطع به اغتشاش و استکبار در شهرهای مختلف این استان شروع شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، راهپیمایی امسال ۱۳ آبان با حضور پرشور زن و مرد، پیر و جوان، و اقشار مختلف در آذربایجان غربی آغاز شده و لحظه به لحظه به افراد حاضر در این راهپیمایی افزوده می‌شود.

در حالیکه قرار بود راهپیمایی امسال از ساعت ۱۰:۳۰ در مسیر میدان ولایت فقیه تا مصلا در ارومیه برگزار شود، برخی افراد از یک ساعت پیش در ابن مکان و خیابان‌های اطراف حاضر شده و آماده حضور در راهپیمایی هستند.

حضور مردم به ویژه نوجوانان و جوانان، حتی کودکان با پرچم مقدس سه رنگ جمهوری اسلامی، برافراشته کردن تمثال مبارک مقام معظم رهبری، در دست داشتن پلاکاردهایی با عنوان مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل، مرگ بر فتنه گر و نظایر آن و سردادن شعارهای خودجوش در بیزاری از اغتشاشگران و استکبار جهانی از مهمترین جلوه های ابتدای راهپیمایی امروز ۱۳ آبان در ارومیه است.

راهپیمایی امروز از میدان ولایت فقیه در مسیر خیابان شهید منتظری، میدان دفاع مقدس، بلوار رسالت تا مصلای امام خمینی ارومیه در حال برگزاری است.

این راهپیمایی در دیگر شهرهای آذربایجان غربی هم برگزار شد که حضور پرشور مردم در آنها دیدنی بود.

مردم شهرستان خوی در شمال آذربایجان غربی نیز نظیر مردم سراسر کشور و آذربایجان غربی، مسیر میدان ولی عصر (عج) این شهر را تا مصلای امام خمینی (ره) این شهر راهپیمایی کردن.

مردم حاضر در این راهپیمایی با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر فتنه گر، خونی که در رگ ماست - هدیه به رهبر ماست، ای رهبر آزاده - آماده ایم آماده و شعارهای دیگری در ابراز انزجار از فتنه گران و آمریکا و اسرائیل و ایادی آنها، تنفر خود را از سیاست های استکباری نشان دادند.

همچنین مردم شهر ماکو در شمال آذربایجان غربی با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس، مرگ بر اسراییل، مرگ بر اغتشاشگر و مرگ بر فتنه گر، در مسیرهای منتهی به مصلای نمازجمعه این شهر راهپیمایی کردند.

مردم دیگر شهرهای شمالی آذربایجان غربی نظیر سلماس، قره ضیاءالدین (چایپاره) ، چالدران، پلدشت و شوط هم در آیین ۱۳ آبان امسال با شعارهای خود، انزجار خود را از سیاست های استکباری نظام سلطه و ایادی آن در منطقه نشان دادند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز