استاندار لرستان: فرودگاه خرم‌آباد مستعد انجام پروازهای تجاری و مسافربری است

۱۴۰۱/۰۸/۱۷ - ۱۳:۳۵:۳۳
کد خبر: ۱۳۹۶۴۵۹
استاندار لرستان: فرودگاه خرم‌آباد مستعد انجام پروازهای تجاری و مسافربری است
استاندار لرستان خواستار افزایش تعداد پروازهای فرودگاه خرم‌آباد و توسعه زیرساخت‌های لازم شد .

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛ فرهاد زیویار در دیدار  با کاپیتان محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشور داشت که در راستای پیگیری  موضوع افزایش تعداد پروازهای فرودگاه خرم‌آباد انجام شده بود با اشاره به تعدد ظرفیت های بی نظیر لرستان در زمینه تولید محصولات مختلف که قابلیت صادرات به خارج از کشور را دارند و لزوم تلاش در جهت به فعلیت رساندن این ظرفیت ها، اظهار کرد: توسعه پروازها ارتباط مستقیم با رونق اقتصادی استان دارد که این موضوع در دیدار با کاپیتان محمدی بخش مورد پیگیری قرار گرفت .

او افزود: اهمیت برقراری پروازهای مستقیم از فرودگاه خرم آباد به سمت مشهد و عتبات عالیات و پرواز های تجاری از مهمترین محورهای این جلسه بود که در این رابطه گزارشی از وضعیت زیرساخت های فرودگاه خرم‌آباد به رئیس سازمان هواپیمایی کشور ارائه شد .

زیویار تصریح کرد: با توجه به قابلیت فرودگاه خرم آباد برای فرود هواپیماهای پهن پیکر، زمینه استفاده از این ظرفیت در جهت حمل و نقل انواع کالا به صورت هوایی در استان مهیاست که این موضوع در دیدار امروز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

استاندار لرستان  با تاکید بر اینکه فرودگاه خرم‌آباد مستعد انجام پروازهای تجاری و مسافربری است،  عنوان کرد: فرودگاه خرم آباد بواسطه موقعیت جغرافیایی استان در غرب کشور، شرایط را برای حمل و نقل انواع محموله های صادراتی از طریق هوایی ( کارگو) به خارج از مرزها بویژه کشورهای منطقه داراست .

زیویار خاطرنشان کرد: فرودگاه خرم آباد علاوه بر پروازهای مسافرتی، می تواند در زمینه تجارت کالا نیز موفق عمل نماید و موجبات رونق اقتصادی استان از این طریق فراهم شود که در این دیدار بر لزوم راه اندازی ‌پروازهای تجاری تاکید شد .

او با بیان اینکه رئیس سازمان هواپیمایی کشور در این دیدار بر استعداد های فرودگاه خرم‌آباد اشاره داشته است، گفت: به منظور اجرایی نمودن این طرح راهبردی ضرورت دارد زیرساخت های فرودگاه خرم‌آباد متناسب با تجارت هوایی توسعه یابد .

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز