طرح های ساماندهی زباله با جدیت در استان مازندران دنبال می شود

۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۱۰:۲۸:۴۸
کد خبر: ۱۴۰۲۰۱۱
طرح های ساماندهی زباله با جدیت در استان مازندران دنبال می شود
رضاعلیخانی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با بیان این که ساماندهی زباله در قالب پروژه های مختلف باجدیت در استان دنبال می شود، گفت: دغدغه ما در مدیریت پسماند مازندران شیرابه ها و زباله های تر است و باید در این بخش مشکلات برطرف شود. ‎

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ، رضا علیخانی در بازدید از کارخانه کمپوست بهشهر، اظهار کرد: رفع مشکلات زباله مازندران مساله مهمی است که در دستور کار جدی است.

وی افزود: دغدغه ما در مدیریت پسماند مازندران، شیرابه ها و زباله های تر است و باید مشکلات این حوزه برطرف شود.

معاون عمرانی استاندار گفت: ۳۰ درصد بازگشتی ها را می تو ان به عنوان فرصت در آینده استفاده و جمع آوری کرد و به زباله سوز ساری انتقال داد.

به گفته علیخانی، اکنون باید تمرکز بر روی کمپوست باشد و در مازندران باید کمپوست و کود مورد توجه اولیه باشد.

علیخانی، معاون عمرانی استاندار مازندران به همراه علی اصغر میرزایی، فرماندار بهشهر، ضمن ادای احترام به شهدای گمنام در پارک ملت با شهردار بهشهر و اعضای شورای اسلامی این شهر دیدار و گفتگو کرد.

انتهای پیام

نظر شما
نظرات
ناشناس
|
-
|
۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
0
0
باسلام نمیدونم به ایندگانمان چی بگیم که این همه به طبیعت خدادایمان که اجدامان بابهترین نحوبه ماتحویل دادن ومااینجورنابودشون کردیم چه جوابی بدهیم متاسفانه همه ماگرفتاریک سری ادمهای ناآگاه شدیم وقتی بجای میایندخیال میکنندمااین جنگل یاطبیعت رادزدی کردیم وهرکاری دوست دارندهمه جاراپراززباله میکنندخوشبختانه درجنگلهای هیرکانی الیمستان بچهای محیط زیست خیلی مراقب جنگل وطبیعت بکرماهستندومادست بوسشان هستیم
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز