جمع آوری ۴۲۰ میلیارد ریال زکات در کردستان

۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۱۱:۵۳:۴۴
کد خبر: ۱۴۰۲۰۴۱
جمع آوری ۴۲۰ میلیارد ریال زکات در کردستان
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان مهر؛ ۴۲۰ میلیارد ریال زکات در استان جمع‌آوری و در بین فقرا و نیازمندان توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ رضا طوسی با اشاره به اینکه تا کنون ۱۰۸ درصد تحقق تعهد داشته‌ایم، افزود: از مجموع زکات جمع‌آوری شده در سال جاری ۹۰ درصد در بخش کمک به نیازمندان و فقرا و ۱۰ درصد در بخش پروژه‌های عمرانی عام‌المنفعه هزینه شده است.

وی با بیان اینکه همچنین در سال جاری ۲۳ میلیارد ریال صدقه در استان جمع‌آوری شده که تاکنون ۴۳درصد از تعهدات این نهاد در این زمینه محقق شده است، گفت: پرداخت صدقه الکترونیکی یکی از سریعترین روش‌های پرداخت صدقه است که از طریق شماره گیری کد # ۰۸۷ *۸۸۷۷* و همچنین اپلیکیشن آپ، سکه و سنا امکان‌پذیر است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان جمع‌آوی ۴۳۰ میلیارد ریال کمک‌های مبتنی بر نیاز و تحقق ۸۸ درصد تعهدات، جمع‌آوری ۲۱۰ میلیارد ریال کمک مردمی در طرح اکرام ایتام و محسنین و تحقق ۴۶ درصدی تعهدات و جمع آوری ۳۰ میلیارد ریال در مراکز نیکوکاری و تحقق ۶۸ درصدی تعهدات را از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام (ره) استان اعلام کرد.

 

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز