عادل عالیشان : مازندران پیشانی ورزش کشور است

۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۰:۵۱:۱۲
کد خبر: ۱۴۰۳۵۲۶
عادل عالیشان : مازندران پیشانی ورزش کشور است
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران در برنامه رادیویی زنده موج ورزش گفت: مازندران پیشانی ورزش کشور است و ورزشکاران این خطه در میادین مختلف ورزشی پرچم کشور عزیزمان را با افتخار به اهتزاز در می آورند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا از مازندران ، عادل عالیشان در این برنامه با بیان اینکه مازندران بعد از استان تهران بعنوان دومین استان کشوراست که بیشترین باشگاه خصوصی در آن فعالیت دارند، گفت: قابلیت ورزش مازندران در کشور بسیار بالاست و با حضور قهرمانان و پهلوانان این خطه پرچم کشور عزیزمان در میادین مختلف جهانی و بین المللی به اهتراز می آید.

وی با اشاره به اینکه مردم استان مازندران ورزش را دنبال و تعقیب می کنند و ورزش در روستاهای استان پویا و فعال است، افزود: در حال حاضر 52 هیات ورزشی استانی و 825 هیات شهرستانی در بخش امور اداری در استان مازندران فعالیت و مشارکت دارند.
سرپرست ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه طی دو سال گذشته ویروس کرونا اکثر فعالیت های ورزشی در کشور و حتی خارج از کشور را تحت الشاع خود و حتی تعطیل کرد، بیان داشت: در حال حاضر با همت و تلاش دولت سیزدهم و واکسینه شدن احاد مردم، با رفع و کنترل این ویروس، شرایط و فعالیت های ورزشی استان مازندران فعال و پویاست.
عالیشان از 76 پروژه نیمه تمام در سطح استان خبر داد و تصریح کرد: از 76 پروژه نیمه تمام طی هفته های گذشته 6 پروژه تکمیل و در اختیار جامعه ورزش استان قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه با توسعه و گسترش ورزش همگانی در سطح استان سلامت جامعه تامین و تضمین می شود، گفت: توجه به ورزش همگانی، اهتمام ویژه به ورزش قهرمانی و توسعه و شتاب بخشی به پروژه های ورزشی نیمه تمام در سطح استان بعنوان سه برنامه راهبردی اداره کل ورزش و جوانان استان در حوزه ورزشی و قهرمانی است.
عالیشان همچنین تقویت ساماندهی جوانان، هماهنگی و ساماندهی برنامه های اوقات فراغت جوانان، تعالی بخشی ابعاد شخصیتی وهویت بخشی جوانان در بخش مذهبی، ارتقا سطح مشارکت جوانان و جوان باوری و ترویج ازدواج موفق و تحکیم خانواده را بعنوان پنج برنامه راهبردی در امور جوانان در استان اشاره کرد.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران در پایان خاطرنشان کرد: خودم شخصا جهت پیگیری موضوعات و وضعیت شهرهای استان حضور فعال خواهم داشت و طی روزهای گذشته به شرق استان در شهرهای گلوگاه، بهشهر و نکا به اتفاق نماینده مجلس و دیگر مسئولین شهری حضور یافتم و ضمن دیدار با همکاران از پروژه ها و اماکن ورزشی این شهرها بازدید بعمل آوردیم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز