حمل بیش از ۲.۹ میلیون تن کالا تحت صحابت بارنامه در لرستان

۱۴۰۱/۰۹/۰۶ - ۰۹:۵۷:۵۵
کد خبر: ۱۴۰۳۹۳۱
حمل بیش از ۲.۹ میلیون تن کالا تحت صحابت بارنامه در لرستان
رئیس اداره حمل و نقل کالای راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت : در هفت ماهه نخست امسال مقدار 2میلیون و 952 هزار و 433 تن کالا تحت صحابت بارنامه حمل گردیده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛ داریوش موسیوند با بیان این خبر ، اظهار کرد : از ابتدای سال 1401 تا پایان مهر ماه تعداد229 هزار و 743 فقره بارنامه جهت حمل کالاهای استان صادر گردیده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل تغییری نداشته است .

او با بیان این که در حال حاضر 98 شرکت حمل و نقل کالا ، 3 دستگاه پایانه عمومی بار ، 3 سالن اعلام بار ،تعداد 11 هزارو 6 دستگاه ناوگان باری و11 هزار و 499  دستگاه وانت بارجهت حمل محمولات استان آماده فعالیت هستند ، افزود: در 7 ماهه گذشته بیش از هزارو 500 اکیپ گشت کنترل دروازه ای جهت جلوگیری از فرار بار به محورهای استان اعزام شده اند.

موسیوند تصریح  کرد:که با توجه به حجم بالای بار حمل شده استان توسط وانت بارها برنامه امسال این اداره حمل کالا توسط وانت و نیسان تحت صحابت بارنامه می باشد .

رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان بیان کرد: در طی 7 ماه گذشته بیش از 2 هزارو 183 دستگاه ناوگان فله بر جهت حمل کالاهای اساسی به بنادر جنوبی بالاخص بندر امام خمینی (ره) اعزام شده اند .

انتهای پیام 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز