حسینی پور: تدوین برنامه پنج ساله اقتصاد مقاومتی در استان‌ یک اولویت مهم است

۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۱۱:۴۷:۲۷
کد خبر: ۱۴۱۱۳۰۳
حسینی پور: تدوین برنامه پنج ساله اقتصاد مقاومتی در استان‌ یک اولویت مهم است
سید محمود حسینی پور، استاندار مازندران گفت: تدوین برنامه پنج ساله اقتصاد مقاومتی در استان‌ یک اولویت مهم است و باید در این برنامه مهم ترین مولفه های راهبردی و کلان استان گنجانده شود. ‎

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ، سید محمود حسینی پور در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان با عنوان اینکه بسیاری از آمارها در ارتباط با ظرفیت های اقتصادی و زیرساختی استان به روز شده نیست که باید مسئولان امر هرچه سریع نسبت به روزرسانی این اعداد و ارقام اقدام کنند، خاطرنشان کرد :بانک اطلاعاتی منابع و ظرفیت‌های مازندران در حوزه های مختلف اقتصادی و زیرساختی از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان هرچه سریع تر تدوین شود.

وی ادامه داد : باید محور تصمیم گیری ها برای توسعه استان بر اساس داده های اطلاعاتی جامع و دقیق باشد که به طور حتم با تدوین بانک اطلاعاتی از ظرفیت های استان از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تصمیمات و مصوبات برای تحقق برنامه ها روان تر خواهد شد.

حسینی پور افزود :بسیاری از این برنامه ها جزو وظایف ذاتی و روزمره دستگاه هاست که نباید این اقدامات در بخش اقتصاد مقاومتی معرفی شود.

سیدمحمود حسینی پور تصریح کرد: تدوین برنامه پنج ساله اقتصاد مقاومتی در استان‌ یک اولویت مهم است و باید در این برنامه مهم ترین برنامه های راهبردی و کلان استان گنجانده شود.

استاندار مازندران ادامه داد: در سال های گذشته نتایج مصوبات اقتصاد مقاومتی برای مردم چندان ملموس نبود اما باید این رویه اشتباه برچیده و مردم حلاوت مصوبات این طرح ها را بچشند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز