مراسم تشییع ۴ شهید گمنام در البرز برگزار می شود

۱۴۰۱/۰۹/۳۰ - ۱۵:۴۳:۵۲
کد خبر: ۱۴۱۳۹۴۰
مراسم تشییع ۴ شهید گمنام در البرز برگزار می شود
استاندار البرز گفت: در روز سه شنبه ۶ دی ماه همزمان با مراسم شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، به طور همزمان در کشور مراسم تشییع ۴ شهید گمنام دوران دفاع مقدس را خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، مجتبی عبداللهی در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم ایام دی ماه که بعدازظهر امروز چهارشنبه در سالن شهدای دولت استانداری برپا شد، با بیان اینکه باید همچنان قدرتمند و متحد در مقابل دسیسه های دشمنان بایستیم، اظهار کرد: دشمن از تمامی ظرفیت های خود برای ایجاد ناامنی در درون جامعه ما استفاده کرده است.

وی ادامه داد: با گذشت بیش از 4 دهه همواره دشمنان درصدد بوده اند که نظام جمهوری اسلامی ایران را از درون مورد هجمه قرار دهند و بستر لازم را برای حمله به تمامیت ارضی و کیان کشور فراهم کنند.

استاندار البرز بیان کرد: استان البرز مملو از مردمی انقلابی، بسیجی، مومن و حزب الهی است که با هوشمندی و هوشیاری، مقابل چنین اهدافی ایستاده اند.

وی تصریح کرد: اکنون نیز مردم برای حفظ و حراست از نظم و امنیت محله ها و به تبع آن جای جای کشور بسیج شده اند.

عبداللهی خاطرنشان کرد: مردم با عقاید و تفکرهای مختلف همواره با روحیه میهن پرستی و اتحاد بر سر حفاظت از استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی اتفاق نظر دارند.

وی با اشاره به ایام پیش رو، گفت: در روز سه شنبه ۶ دی ماه همرمان با مراسم شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، به طور همزمان در کشور مراسم تشییع ۴ شهید گمنام دوران دفاع مقدس را خواهیم داشت.

استاندار البرز اظهار کرد: همچنین راهپیمایی مردمی ۹ دی را که یادآور بصیرت و آگاهی مردم در بزنگاه ها است که به صورت متمرکز برگزار می شود.

وی بیان کرد: روز ۱۳ دی ماه نیز سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی "شهید مقاومت" با شکوه و اقتدار برپا می شود.

عبداللهی تصریح کرد: همایش مادران شهید نیز با هدف بزرگداشت مقام این مادران گرانقدر پیش بینی شده است.

وی متذکر شد: اتحاد، انسجام و آگاهی و بیداری مردم کشور همیشه ایام مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی بوده و مردم انقلابی استان البرز نیز گواهی بر این مدعا هستند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز