شهردار کمالشهر به علت عدم سکونت در این شهر برکنار شده است

۱۴۰۱/۱۰/۰۵ - ۰۹:۳۲:۲۰
کد خبر: ۱۴۱۵۵۵۰
شهردار کمالشهر به علت عدم سکونت در این شهر برکنار شده است
رئیس شورای اسلامی کمالشهر با بیان اینکه از عملکرد شهردار کمالشهر رضایت داشتیم، گفت: استیضاحی در کار نبوده ،تغییر در مدیریت شهری امری است طبیعی و شهردارکمالشهر به علت عدم سکونت در این شهر برکنار شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، مجید افشار در حاشیه هفتاد و چهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی کمالشهر برگزار شد، اظهار کرد: براساس تبصره ۴ ماده ۸۰ و ۹۰ قانون تشکیلات ،وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی و انتخاب شهرداران ،یکی از شرایط انتخاب شهرداران ، سکونت در محل خدمت می باشد که پس از بررسی ایرادات وارد شده مبنی بر عدم سکونت دکتر بهمنی در کمالشهر، ایشان برکنار و مهندس مساعد با ۶ رای موافق، به عنوان سرپرست شهرداری کمالشهر انتخاب شد.

وی ضمن تشکر از زحمات و خدمات ماندگار شهردار اسبق کمالشهر بیان کرد: دکتر بهمنی در زمان تصدی سمت شهردار کمالشهر ، خدمات ارزنده ای چون رفع موانع موجود و آغاز عملیات  عمرانی بیمارستان کمالشهر(خرید میلگرد جهت احداث سقفهای بیمارستان) ، بازگشائی های متعدد جهت گسترش معابر سطح شهر و در راس آن بازگشائی معبر ۴۵ متری کمالشهرکه مستلزم رایزنی های بسیاری بود ، نوسازی ناوگان حمل و نقل فرسوده کمالشهر ،تحقق بودجه ۱۴۰۱ شهرداری،تجهیز شهرداری به اتوماسیون اداری جهت تسهیل در امور ، تکمیل پروژه های عمرانی نظیر ساختمان میعاد ۲۶ و... و همچنین پیگیری و تحقق امر تعیین تکلیف و صدور مجوز برای اراضی اصناف و... را جهت رفاه حال شهروندان کمالشهر داشته اند که لازم است از این خدمات به نیکی یادشده و تشکر شایسته ای گردد.

رئیس شورای شهر کمالشهر تصریح کرد: امید است تداوم همدلی و همراهی بین شورای شهر و مجموعه شهرداری همواره منتج به نتایج مطلوب و خدمات نوین و ماندگاری در شهر گردد.

وی متذکر شد: مهندس مساعد ،از پرسنل شهرداری کمالشهر بوده و سمت شهردار کمالشهر و معاونت شهرسازی و معاون منابع و توسعه را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز