ادامه کنارگذر سردار شهید نصیری مهرشهر در مسیر راه اندازی

۱۴۰۱/۱۰/۰۷ - ۱۰:۰۱:۰۸
کد خبر: ۱۴۱۶۲۱۱
ادامه کنارگذر سردار شهید نصیری مهرشهر در مسیر راه اندازی
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج گفت: از تکمیل پازل فاز ۲ قطعه ۳ کنارگذر سردار شهید مدافع حرم شعبان نصیری تا دو ماه آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، علیرضا رحیمی پیش ازظهر چهارشنبه به همراه فرزین فرشاد معاون فنی و حمل و نقل و مهدی سلمانی مدیرکل اجرای تقاطعات غیر همسطح شهرداری کرج در پروژه فاز ۲ قطعه ۳ کنارگذر سردار شهید مدافع حرم شعبان نصیری حضور و ضمن بازدید میدانی اظهار کرد: کنارگذر مهرشهر در کمیته نامگذاری که به کنارگذر سردار شهید مدافع حرم شعبان نصیری نامگذاری شد که یکی از پروژه های عمرانی در دست اقدام شهرداری کرج می باشد فاز اول آن در قطعه ۳ به طول هزارو هفتصد متر است که در دوره ششم به بهره برداری رسید که تا خیابان چمن یک ادامه پیدا کرد.

وی ادامه داد: فاز ۲ قطعه ۳ این کنارگذر از خیابان چمن یک تا خیابان مسیح پاکدل نزدیک به یک کیلومتر می باشد به جهت برخی از تملکات و معارضات ملکی که در حاشیه مسیر وجود داشت قدری تکمیل این فاز طول کشید که در حال حاضر در دست تکمیل می باشد.

عضو شورای شهر کرج ضمن تشکر از صبر و شکیبایی شهروندان تصریح کرد: تمام سعی و تلاش شورا و شهرداری این است که در صورت مساعدت هوا تا دو ماه آتی فاز ۲ از این قطعه مسیر به بهره برداری برسد و این پروژه تقدیم شهروندان محترم شود.

وی متذکر شد: هر چند که ادامه این کنارگذر فازهای دیگری هم دارد و در دست طراحی و بررسی می باشد سعی و تلاش بر این است که حداقل تعارضات ملکی را در این مسیر داشته باشیم به امید خدا و تلاش بی وقفه همکارانم در شهرداری کرج این رینگ به جاده قزل حصار وصل تا بتواند یک رینگ ترافیکی و بصورت شبکه ای بزرگراهی عمل کند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز