شهید سلیمانی آیینه مکتب انقلاب شد

۱۴۰۱/۱۰/۱۲ - ۲۲:۱۶:۰۱
کد خبر: ۱۴۱۸۳۳۸
شهید سلیمانی آیینه مکتب انقلاب شد
فرماندار کرج گفت: شخصیت جامع الاطراف شهید سلیمانی، به مثابه آیینه ای از مکتب انقلاب اسلامی ترسیم و در تاریخ ثبت و ماندگار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، غفور قاسم پور ضمن تسلیت به مناسبت سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی اظهار کرد: مکتب انقلاب اسلامی در حاج قاسم سلیمانی متجلی بود. 

وی ادامه داد: بی گمان آن شهید والامقام الگوی همه ی ما در زیست فردی و اجتماعی و حکمرانی سیاسی است.

فرماندار کرج با بیان اینکه شهید سلیمانی  شخصیتی جامع الاطراف داشت، تصریح کرد: اخلاق، سیاست، شیوه رزم و جهاد میدانی آن شهید الگوی همه ما مدیران است.

وی افزود: در اینجا از بیانات رهبر معظم انقلاب تأسی می جوییم که فرمودند انقلاب اسلامی بی نام امام خمینی (ره) و جبهه مقاومت بی نام سلیمانی در هیچ کجای جهان شناخته شده نیست، به راستی جایگاه شهید سلیمانی در تاریخ ماندگار و جهانی است، چرا که وی یک فرد نبود بلکه یک مکتب بود، همان مکتبی که مکتب امامین انقلاب اسلامی بود که شهید سلیمانی در عمل به منصه ظهور رساند و آیینه تمام عیار مکتب انقلاب شد.

قاسمپور با اشاره به سجایای اخلاقی سردار سلیمانی بیان کرد: مردم داری و دیدن همه به چشم رحمت و خدمت بدور از وابستگی به هیچ گروه و جناحی شهید سلیمانی را به محبوب ترین فرد تبدیل کرده بود که قهرمان یک ملت و امت شد. 

وی متذکر شد: یاد و نام آن شهید بزرگوار از دل‌ ملت ایران بیرون نمی‌رود و راه ایشان در جبهه مقاومت مستدام خواهد بود.

انتهای پیام/


 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز