نارضایتی مردم کرج از جمع آوری سطل های زباله

۱۴۰۱/۱۰/۱۴ - ۰۹:۴۷:۳۴
کد خبر: ۱۴۱۸۸۳۱
نارضایتی مردم کرج از جمع آوری سطل های زباله
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج گفت: موضوع جمع آوری سطل های زباله جزو اولین اولویت ها و مطالبات مردم می باشد که تاکنون اقدامی شایسته در این خصوص انجام نشده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، حسین مهاجری در نطق پیش از دستور هشتاد و هشتمین جلسه رسمی شورای شهر کرج صبح چهارشنبه ضمن عرض تسلیت سالگرد شهادت سپهبد سردار قاسم سلیمانی سید شهیدان مدافع حرم با بیان اینکه اصلاح ساختار مهم تر است یا اصلاح فرد، اظهار کرد: طبق صبحتی که از شهید مطهری نقل می کنند این است که ایشان اعتقاد داشتند اگر فرد سالم در سیستم و ساختار ناسالم قرار بگیرد، خراب خواهد شد ولی اگر شخص ناسالم قراردر سیستم و ساختار سالم قرار بگیرد اصلاح می گردد.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج افزود: لذا اصلاح ساختار بسیار مهم است وهمچنین سخت؛ ازنمونه های موفق که در این خصوص می توان مثال زد عملکرد شهید قاسم سلیمانی است چرا که ایشان درخصوص سپاه قدس هم ساختار را اصلاح کرد و هم افراد را، لذامجموعه هایی همچون حشدالشعبی و فاطمیون را می توان از خروجی های عملکرد این سردار سرافراز نام برد.

مهاجری در بخش دیگری از سخنانش خطاب به شهردار بیان کرد: موضوع جمع آوری سطل های زباله جزو اولین اولویت ها و مطالبات مردم می باشد که تاکنون اقدامی شایسته در این خصوص انجام نشده است.

وی خاطرنشان کرد: طرح جمع آوری سطل های زباله توسط شهرداری در سال ۱۳۹۹به صورت ناقص اجرا و باعث نارضایتی زیادی از قشر مردمی شد، تا جایی که امام جمعه محترم شهر هم دراین خصوص خطبه ای را ایراد فرمودند این موضوع برای شهردار سابق و سرپرست وقت و جنابعالی ارائه شده است و قرار بود در محله ای به صورت پایلوت اجرا شود اما تاکنون گزارشی از این موضوع و عملکرد شهرداری به اعضای شورا نرسیده است.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج متذکر شد: ضروری است محل اجرای طرح و نحوه اجرا و زمانبندی آن طی گزارشی مکتوب به شورای شهر ارسال شود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز