مسئولان کمیته‌های هیات آمادگی جسمانی غرب شهرستان کرج معرفی شدند

۱۴۰۱/۱۰/۱۸ - ۱۳:۱۳:۲۱
کد خبر: ۱۴۲۰۲۷۷
مسئولان کمیته‌های هیات آمادگی جسمانی غرب شهرستان کرج معرفی شدند
در مراسمی با حضورسرپرست هیات آمادگی جسمانی استان البرز مسئولان کمیته های مختلف هیات آمادگی جسمانی غرب شهرستان کرج معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، در این مراسم که صبح امروز یکشنبه برگزار شد احکام مسئولان کمیته ها به آنها اهدا شد.

همچنین در بخشی ویژه جواد زیتونی از بازیگران با سابقه سینما و تلویزیون به عنوان عضو هیات رئیسه هیات آمادگی جسمانی غرب کرج انتخاب شد.

سرپرست هیات آمادگی جسمانی استان البرز در این مراسم با بیان اینکه به سختی هیات امادگی جسمانی استان را راه اندازی کردیم گفت: این هیات تازه فعال شده و دوست داریم شاکله هیات جدید به درستی و با قدرت شکل بگیرد.

مصطفی حدادی افزود: ما با گذشته برخی رشته هایی که زیر مجموعه فدراسیون ورزش های همگانی بوده کاری نداریم و معتقدیم باید اختلاف نظرها را کنار بگذاریم و برای شکل گیری یک هیات قوی تلاش کنیم.

9bc05b20-80dc-4158-acfc-cfc555fca8b0

وی با بیان اینکه حوزه غرب کرج منطقه وسیعی است و حجم جمعیتی زیادی دارد گفت: باید بزرگ فکر کنیم و بستر را برای رشد نسل جوان فراهم کنیم.

حدادی ادامه داد: دفتر هیات استان راه اندازی شده و به زودی دفتر غرب را هم فعال خواهیم کرد ضمن آنکه پیگیری اختصاص یک سالن ورزشی برای آمادگی جسمانی استان هستیم و تقریبا این فرایند نهایی شده و درآینده همه برنامه ها به میزبانی فضای جدید انجام خواهد شد.

سرپرست هیات آمادگی جسمانی غرب شهرستان کرج نیز در این مراسم با بیان اینکه فرایند انتخاب مسئولان کمیته ها با حساسیت بالا انجام شده است گفت: خوشحالم که جز اولین هیات های شهرستانی هستیم که چارت سازمانی خود را کامل کرده ایم و قطعا به عنوان یک بازوی توانا در کنار هیات استان کار خواهیم کرد.

رضا آزادفلاح افزود: حجم کار بالا است و با توجه به رشته های پرمخاطبی که در مجموعه هیات داریم باید توانی دوچندان برای ساماندهی به آنها در حوزه شهرستان کرج صرف کنیم.

وی با قدردانی از حمایت های سرپرست هیات آمادگی جسمانی استان البرز و رییس اداره ورزش و جوانان غرب شهرستان کرج گفت: امیدوارم مسئولان کمیته ها برنامه ریزی مدونی برای توسعه و رشد رشته های زیر مجموعه خود داشته باشند و در نهایت رضایتمندی جامعه هدف را رقم بزنند.

در پایان این مراسم احکام مسئولان کمیته های زیر مجموعه هیات آمادگی جسمانی شهرستان کرج به شرح ذیل اهدا شد:

خانم نصیری کمیته آموزش

خانم آبنیکی کمیته مربیان

خانم حیدری کمیته مسابقات

خانم غفاری نائب رئیس کمیته مسابقات

خانم میرزایی کمیته داوران

خانم فلاح کمیته آمادگی جسمانی

خانم کاظمیان کمیته پیلاتس

خانم سعادتمندی کمیته ایروبیک

خانم خزایی کمیته تمرینات ورزشی کاربردی

خانم هداوند کمیته کراس ترینینگ

خانم آریا نسب کمیته بادی بالانس

آقای حسین حیدری تمرینات معلق

خانم یونس زاده کمیته ایروپامپ

خانم عبادی  کمیته فانکشنال فیتنس

خانم شهیدی حرکات اصلاحی

آقای علی مردانی مشاور رسانه ای

آقای جواد زیتونی هیأت رییسه

آقای خسروی مشاور حقوقی

خانم شیزری سرپرست کمیته بازرسی

ثنا مختاری مسئول کمیته روابط عمومی

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز