تست سرد اولین رام قطار شهر کرج انجام شد

۱۴۰۱/۱۰/۲۶ - ۱۲:۳۹:۲۳
کد خبر: ۱۴۲۳۶۳۴
تست سرد اولین رام قطار شهر کرج انجام شد
رئیس شورای اسلامی شهر کرج از تست سرد اولین رام قطار شهرکرج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، علی قاسم پور ظهر دوشنبه در جریان بازید از آخرین وضعیت قطار شهری کرج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای راه اندازی پروژه خط ۲ قطار شهری تست سرد اولین رام قطار شهرکرج به همت همکاران در حوزه حمل و نقل و تجهیزات ریلی با موفقیت انجام شد.

وی ادامه داد: در این تست رام قطار ۲۰۱ پروژه خط ۲ با حرکت از سکوی شمالی ایستگاه آیت الله طالقانی و با عبور از ایستگاه های میدان شهیدآجرلو، سه راه رجایی شهر، دهقان ویلا، میانجاده و با رسیدن به ایستگاه چهل و پنج متری گلشهر که با تمامی نکات عمرانی و تجهیزاتی مورد ارزیابی قرار گرفت، پس از شانت( تغییر خط از شمالی به جنوبی با سوزن جابه جایی خط ) از خط جنوبی به سمت ایستگاه آیت الله طالقانی با موفقیت بازگشت شد.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: در این تست صورت گرفته کلیه موارد مورد نیاز راه اندازی شناسایی و مقرر گردید به زودی با برق دار کردن خط اجرایی پروژه، تست گرم انجام پذیرد.

وی با اشاره به تاثیر راه اندازی مترو در کاهش ترافیک شهر تصریح کرد: مترو می تواند نقش مهمی در کاهش ترافیک شهر و تسیهل در عبور ومرور شهروندان ایفا کند.

قاسمپور متذکر شد: موضوع ترافیک، هوای پاک و بحث‌های پیرامون انرژی از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و این موضوع بر کسی پوشیده نیست در این راستا مدیریت شهری باید اهتمام ویژه داشته باشد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز