تشدید پایش شبانه روزی صنایع در کلانشهر کرج

۱۴۰۱/۱۰/۲۷ - ۱۲:۱۶:۲۰
کد خبر: ۱۴۲۴۱۰۰
تشدید پایش شبانه روزی صنایع در کلانشهر کرج
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کرج از تشدید پایش شبانه روزی صنایع به منظور پیشگیری از افزایش آلاینده ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، قاسم پور ظهر سه شنبه در خصوص تشدید پایش شبانه روزی صنایع اظهار کرد: شناسایی و برخورد با صنایع آلاینده محیط‌زیست و جلوگیری از تخلفات زیست محیطی در خارج از ساعت‌های اداری و شب هنگام، ارتقای کیفی شاخص‌های زیست‌محیطی واحدهای تولیدی و خدماتی درشهرستان و انجام اصلاحات لازم و جلوگیری از آلودگی‌های زیست‌محیطی از اهداف اجرای طرح پایش شبانه روزی صنایع است.

وی ادامه داد: در این پایش‌ها، وضعیت آلایندگی هوا به لحاظ کارکرد صحیح و کامل بودن سیستم‌های کنترلی، همچنین وضعیت خروجی پساب های صنعتی، فیلتراسیون، سیستم پایش آنلاین، نحوه مدیریت پسماند واحدهای صنعتی و تولیدی مورد بررسی قرار می‌گیرد که در صورت عدم‌ رعایت الزامات زیست‌محیطی ازجمله  از مدارخارج کردن فیلترها یا رهاسازی پساب به اراضی مجاور و ...اخطاریه‌های زیست‌محیطی لازم به آنها داده می‌شود.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کرج با اشاره به اینکه پیشگیری و جلوگیری از هرگونه آلودگی محیط‌زیستی جزو وظایف سازمان حفاظت محیط‌زیست می باشد، بیان کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون واحد صنعتی و خدماتی زیادی مورد پایش و بازدید کارشناسی قرار گرفته‌اند.

وی متذکر شد: برای داشتن هوایی پاک نیازمند عزم جدی همه دستگاه‌های مرتبط هستیم و در این میان همکاری مردم نیز بسیار حائز اهمیت و مورد تقاضا می باشد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز