جشن تکلیف ۶ هزار دانش‌آموز هرمزگانی برگزار شد

۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۸:۴۱:۲۷
کد خبر: ۱۴۲۶۲۸۷
جشن تکلیف ۶ هزار دانش‌آموز هرمزگانی برگزار شد
جشن بزرگ تکلیف دختران دهه نودی با حضور ۶ هزار دانش‌اموز در مسجد جامع بندرعباس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا هرمزگان، هرمزگان امروز شاهد تمرین بندگی بیش از ۶ هزار گل دختر تازه به تکلیف رسیده هرمزگانی بود که در آن با اقامه نمادین اولین نیاز جماعت به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس،  از مسجد جامع بندرعباس راه دور و دراز ادای تکلیف و فریضه واجب نماز را آغاز کردند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در این آیین اظهارداشت: هر موفقیتی برای ما باعث می شود که جشن بگیریم و شما امروز به یک موفقیت بزرگ رسیده اید و امروز خدا شما را پذیرفته و قبول کرده است که بیایید در محضر او بایستید و بندگی کنید.

وی بیان کرد: امروز خدا شما مکلفان به دین را به رسمیت شناخت و ارزش شما به این است که شما به درگاه خدا، بندگی و عبادت کنید و این موفقیت خودتان را جشن بگیرید.

امام جمعه بندرعباس اظهار امیدواری کرد: این جشن آغاز بندگی تان و حضور سبز شما دختران نوجوان بندرعباسی در این مکان مقدس برای آینده تان یادگار و خاطره باشد.

عبادی زاده خاطرنشان‌کرد: آفرین به شما که در خانه خدا با خدا عهد و پیمان بندگی بسته اید و این جشن عبادت و بندگی به شما و خانواده هایتان مبارک باشد و ان شاالله این روز برای همه تان ماندگار باشد.

محمد قویدل، مدیرکل آموزش و پرورش هرمزن با اشاره به آن که تا پایان اسفند در همه شهرستان‌های استان جشن تکلیف دانش‌آموزان برگزار می‌شود، افزود: با توجه به تعطیلی فعالیت حضوری مدارس در 2 سال تحصیلی گذشته به دلیل شرایط کرونایی، اجرای برنامه‌های تربیتی همچون جشن تکلیف از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی تصریح کرد: چنین مراسمی بهترین فرصت آشنایی دانش‌آموزان نوتکلیف با فرائض دینی است و همچنین این برنامه‌ها گام مهمی در راستای تحقق ساحت تربیت اعتقادی، عبادی و اخلاقی سند تحول بنیادین است.

قویدل ضمن تشکر از زحمات عوامل برگزار کننده این مراسم و همکاری دفتر امام جمعه بندر عباس و تمامی دستگاه‌های اجرایی حامی در برگزاری مراسم جشن تکلیف شش هزاری دانش‌آموزان قدردانی کرد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز