استقبال مردم البرز از دُز یادآور واکسن کرونا رضایت بخش نیست

۱۴۰۱/۱۱/۰۴ - ۱۰:۲۱:۳۱
کد خبر: ۱۴۲۶۹۷۱
استقبال مردم البرز از دُز یادآور واکسن کرونا رضایت بخش نیست
سخنگوی ستاد کرونای استان البرز گفت: میزان استقبال مردم از دز یادآور واکسن کرونا در کل کشور و به تبع در استان البرز رضایت بخش نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، احمد مهدوی در خصوص آخرین وضعیت شیوع کرونا در البرز اظهار کرد: علی رغم اینکه روند شیوع کرونا در کل کشور افزایش دارد، اما در استان البرز طی هفته گذشته تا به امروز حدودی کاهش یافته است.

وی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار برنا با اشاره به اینکه در حال حاضر تمام شهرستان های البرز در وضعیت آبی قرار دارند، بیان کرد: براین اساس آمار مراجعین به مراکز درمانی البرز کاهش یافته است.

سخنگوی ستاد کرونای استان البرز با بیان اینکه دانش آموزان استان البرز با توجه به اینکه به دلیل برودت هوا در فضای کلاس درس هستند، حتماً از ماسک استفاده کنند، تصریح کرد: براین اساس فضای تهویه مناسب در مدارس و دانشگاه ها وجود داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه شهروندان نسبت به دریافت واکسن یادآور کرونا اقدام کنند، گفت: میزان استقبال مردم از دز یادآور واکسن کرونا در کل کشور و به تبع در استان البرز رضایت بخش نیست.

تنها ۱۰ تا ۱۵ درصد مردم البرز از ماسک استفاده می کنند

مهدوی اظهار کرد: همچنین میزان استفاده از ماسک در بین هم استانی ها تنها ۱۰ تا ۱۵ درصد است و این امر نشان دهنده عادی انگاری بیماری است.

وی متذکر شد: با توجه به اینکه قدرت انتشار زیر سویه جدید کرونا زیاد است مردم توصیه های بهداشتی، فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک را رعایت و نسبت به دریافت دز یادآور واکسن کرونا اقدام نمایند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز