لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری بندرعباس تقدیم شورای اسلامی شهر شد

۱۴۰۱/۱۱/۰۹ - ۰۸:۱۸:۳۹
کد خبر: ۱۴۲۹۱۱۰
لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری بندرعباس تقدیم شورای اسلامی شهر شد
شهردار بندرعباس لایحه بودجه 5 هزار و 900 میلیارد تومانی سال 1402 این شهرداری را تقدیم شورا کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا هرمزگان، مهدی نوبانی شهردار بندرعباس در آیین تقدیم لایحه بودجه شهرداری بندرعباس به شورای اسلامی شهر بندرعباس اظهارداشت: این بودجه بر اساس دستورالعمل ابلاغی و بخشنامه بودجه 1402شهرداری‌های وزارت کشور، و برشی از برنامه راهبردی عملیاتی 5 ساله شهرداری بندرعباس و همچنین سیاست‌ها و راهبردهای ابلاغی (توسعه زیرساختهای حمل و نقل درون شهری، ارتقا شاخص های خدمات شهری و پسماند، توسعه زیرساختهای الکترونیک در ارائه خدمات شهری و.... ) پس از بررسی پیشنهادات مناطق وسازمانها و برگزاری جلسات مختلف تهیه و تدوین شده است.

وی افزود: بودجه سال آینده با افزایش 80 درصدی نسبت به بودجه متمم سال 1401 و 136 درصد نسبت به بودجه مصوب 1401 ( 34.9 درصد جاری و 56.3 درصد تملک دارایی سرمایه ای )و با توجه به تورم موجود و افزایش قیمتها ،تقریبا نزدیک به واقعیت محاسبه شده است.

نوبانی بیان کرد: مبلغ 2هزار و 57 میلیارد تومان از این بودجه در بخش جاری و 3 هزار و 320 میلیارد تومان نیز در بخش عمرانی می باشد.

این مقام مسئول گفت: 548 میلیارد تومان آن نیز بابت پرداخت دیون قطعی و 20 میلیارد تومان نیز جهت تملک دارایی های مالی شهرداری اختصاص یافته است.
نوبانی تصریح کرد: توجه به تکمیل پروژه های نیمه تمام، مسائل رفاهی پرسنل شهرداری، حمل و نقل عمومی و خدمات شهری از اولویت های اصلی بودجه 1402 شهرداری است .

شهردار بندرعباس تصریح کرد: با توجه به درایت و همه جانبه نگری و تنوع تخصص در شورا نسبت به خروجی بسیار خوب بودجه برای عملیاتی شدن اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی اطمینان خاطر داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز