تساوی خیبر خرم آیاد وسایپا برای مدعیان صعود/ زور کمالوند و فکری به هم نرسید

۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۲۰:۲۸:۰۹
کد خبر: ۱۴۳۰۶۶۶
تساوی خیبر خرم آیاد وسایپا برای مدعیان صعود/ زور کمالوند و فکری به هم نرسید
دیدار حساس دو تیم خیبر خرم‌آباد و سایپا درورزشگاه امیر کبیر کاشان با نتیجه تساوی بدون گل پایان وبه سود مدعیان دیگر یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا از لرستان؛  از هفته بیستم مسابقات لیگ دسته اول کشور، تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در کاشان برابرسایپا قرار گرفت. نبردی بین دو مدعی که برد در این مسابقه، رده دوم را برای هر کدام تثبیت می‌کرد.

این دیدار با درخواست باشگاه خیبر در ورزشگاه امیرکبیر کاشان برگزار شد و آن‌قدر حساس بود که کمیته داوران قضاوتش را بر عهده بیژن حیدری گذاشته بود.

با این حال حساسیت مسابقه آن‌قدر بالا بود که روی جریان مسابقه هم تاثیر گذاشت و باعث شد نیمه اول بدون خلق موقعیت خاصی پایان یابد و توپ بیشتر در میانه میدان در جریان باشد.

با شروع نیمه دوم نیز، هر دو تیم برنامه خود را برای دفاع و استفاده از ضد حملات پایه‌ریزی کردند که باعث شد موقعیت نصف و نیمه و نه چندان خطرناک ایجاد شود و در نهایت مسابقه با نتیجه تساوی بدون گل پایان یافت تا بهترین خبر برای سایر مدعیان باشد.

با این نتیجه سایپا ۳۱ امتیازی شد و در رده دوم جدول باقی ماند. خیبر نیز با ۳۰ امتیاز در رده سوم جدول است.

 

خیبر خرم آباد: کورش ملکی، محسن طرحانی، مجتبی لطفی، محمد رضا پور محمد، مهرداد قنبری، مهردادآوخ(حاتمی )، میلاد کمندانی(حمید طاهری فر)، کمال الدین نیک خوی،(رضا علیاری) حجت اسلامی(احمد بهاروندی)، مهرداد هدایتیان، مهران امیری، سرمربی: فراز کمالوند، مدیر تیم: کیانوش کهزادی

خیبر خرم‌آباد ۰-۰ سایپا

انتهای پیام 

خبرنگار: امیر محمود داودی نژاد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز