سلگی : فرزندان شهدا تا پای جان در راه آرمان های پدران شهید خود ایستاده اند

۱۴۰۱/۱۱/۱۵ - ۱۱:۴۱:۰۹
کد خبر: ۱۴۳۱۹۶۷
سلگی : فرزندان شهدا تا پای جان در راه آرمان های پدران شهید خود ایستاده اند
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با تاکید بر تاسی همه جانبه خانواده های شهدا از مکتب سالار شهیدان؛ گفت: فرزندان شهدا تا پای جان در راه آرمان های پدران شهید خود ایستاده اند. ‎

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ، روح الله سلگی همزمان با شب ولادت امام نخست شیعیان حضرت علی (ع) در جمع فرزندان شاهد شهرستان بابل، اظهار داشت: خدا را شاکر هستم که در جمع فرزندان شهدا در بابل هستم. میلاد امام علی (ع)را تبریک می گویم. امام علی پهلوان میدان تاریخ و خداوند کار قلم و سخن بودند و عصاره همه فضایل انسانی معرفی شدند.

وی افزود: گرامیداشت پدران آسمانی با میلاد علی بسیار مبارک است. همان پدرانی که در مکتب مولای متقیان پرورش یافتند و در راه انقلابی که ریشه در مکتب اسلام داشت جان خود را از دست دادند و در طبق اخلاص گذاشتند و جاودانه شدند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران با تبریک ایام الله دهه فجر، تصریح کرد: انقلاب اسلامی پارادایمی در جهان معاصر و تحولی برای مسلمانان و عدالت‌خواهان جهان بوده است.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی در زمانی ظهور و بروز کرد که در دنیای غربی صدای مادی گرایی به گوش شنیده می شد و انسان تشنه معنویت غوطه ور در دنیای مادی گرایی شده بود.

سلگی خطاب به فرزندان شهدا تاکید کرد: در این عصر حاضر، فرزندان شاهد رسالت های بزرگی دارند و وارثان سالار شهیدان در مقابله با دنیای استکباری هستند.

وی با بیان اینکه نگاه جغرافیا سالارانه به جنگ نداریم. نگاه ما فراتر از آن است و همبستگی فرزندان شهدا رمز ماندگاری نظام اسلامی است؛ تاکید کرد: فرزندان شهدا وارثان قرن حاضر و وارثان روزهای آتش و خون هستند. در هر برهه از زمان باید بدانیم که ما وارثان سربداران تاریخ هستیم و وارثان کسانی هستیم که نگذاشتند علم سالار شهیدان بر زمین بیفتد.

معاون استاندار بیان کرد: مادران شهدا نیز در این سرزمین عاشورایی در راه همدلی و همراهی با حضرت زهرا لبیک گوی ولی فقیه زمان بوده و هستند. شهیدان ما سنگ تمام گذاشتند. ما وارثان شهیدانی هستیم که نجواهای عارفانه آنان در هشت سال دفاع مقدس گسترانیده شده است.

سلگی افزود: تا پای جان در راه آرمان های پدران شهید خود می ایستیم. امروز دشمنان ملت ایران به دنبال نفی معنویت و آرمان های انقلابی جوانان ما هستند و به دنبال این هستند که پیوند جوانان با مفهوم شهادت دچار کاستی و شکاف شود. با رجوع به وصیت شهدا تا پای جان تابع محض ولایت فقیه خواهیم بود.

معاون استاندار مازندران با اشاره به توجه ویژه مدیریت ارشد استان و تیم مدیریتی استان به حفظ جایگاه فرزندان شهدا، تصریح کرد: در دولت فعلی ۳ فرماندار و ۲۰ معاون فرماندار و بخشدار از فرزندان شهدا هستند که نشان از نگاه خوب استاندار به فرزندان و خانواده های شهداست.

همچنین در شب ولادت حضرت امیر المومنین علی (ع) و روز پاسداشت مقام پدر سلگی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران به اتفاق قاسم عزیززاده گرجی فرماندار ویژه شهرستان بابل، رجبی، مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران در منزل آزاده و جانباز سرافراز هشت سال دفاع مقدس زنده یاد سید حسین باقرپور حاضر شده و با خانواده آن مرحوم دیدار کردند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز