اگر جانفشانی مردم کرج نبود شاید مسیر انقلاب عوض می‌شد‌

۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۲۰:۲۴:۱۴
کد خبر: ۱۴۳۳۲۱۲
اگر جانفشانی مردم کرج نبود شاید مسیر انقلاب عوض می‌شد‌
نماینده مردم کرج،فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ماهدشت کرج به ذکر روایتی از زمین‌گیر شدن گارد شاهنشاهی در این منطقه پرداخت و رشادت جوانان آن عصر را ستود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، علیرضا عباسی ضمن گرامیداشت نام شهدای انقلاب و بزرگداشت آیت الله طالقانی که با حضور خود در این استان پشتوانه و مایه دلگرمی مردم در آن زمان بودند، اظهار کرد: در روزهای۱۶ تا ۲۱ بهمن شاهد رشادت بی نظیر مردم غیور این منطقه بودیم که مانع حرکت  گارد نظامی شاهنشاهی از قزوین و همدان به تهران شدند.

وی ادامه داد: بسیاری بر این باور هستند، اگر این اقدام انجام نمی‌شد چه بسا جریان و مسیر انقلاب عوض می‌شد. در حقیقت این مردم با متوقف کردن این گارد، خدمت بزرگی به جریان انقلاب کردند. ادواتی که مردم برای متوقف کردن گارد زرهی به کار بستند، در دانشکده کشاورزی مخفی شد. 

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از حضور به موقع مردم این منطقه متذکر شد: خوب است با بازگویی این خاطرات جوانان ما از رشادت های مردم استان البرز و شهرستان کرج آگاه شوند تا نسل های مختلف نیز باور کنند که این مردم خدمات شایانی برای کمک به انقلاب انجام داده اند.

انتهای پیام 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز