رتبه اول جشنواره ابوذر به علی ستاری رسید

۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۲۲:۰۵:۲۹
کد خبر: ۱۴۳۳۷۷۰
رتبه اول جشنواره ابوذر به علی ستاری رسید
علی ستاری مدیر خبرگزاری برنا هرمزگان در بخش گزارش خبری توانست رتبه اول جشنواره رسانه‌ای ابوذرِ هرمزگان را به خود اختصاص دهد‌

به گزارش خبرگزاری برنا هرمزگان، طی مراسمی با حضور سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد علیه‌السلام استان هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین پولادی نماینده ولی فقیه در سپاه استان و جمعی از مسئولان استانی، آیین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان هرمزگان برگزار شد.

در  پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذرِ استان هرمزگان، ۲۸۰ اثر ارسال شده بود که علی ستاری مدیر خبرگزاری برنا در بخش گزارش خبری موفق به کسب رتبه اول و دریافت تندیس این جشنواره شد.

گزارش مکتوب که به قلم علی ستاری به رشته‌ی تحریر درآمده است در رابطه با خدمات به زلزله‌زدگان سایه خوش تحت عنوان روایت خلیل بود که بخشی از خدمات موکب‌داران ستاد اربعین شهرستان بندرلنگه را روایتگری کرده بود.

IMG_20230207_231509_427

 

سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد علیه‌السلام استان هرمزگان در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر  استان هرمزگان ضمن تبریک اعیاد گذشته و ایام الله دهه مبارک فجر، گفت: این روزها در آستانه سالگرد عملیات بزرگ.والفجر ۸ هستیم  که در دانشگاه های مهم نظامی دنیا مورد تحلیل قرار می‌گیرد چرا که یک کار بسیار متمایزی در دنیا بود و دستاوردهای بسیاری داشت.

وی با اشاره به اهمیت جشنواره رسانه‌ای ابوذر، گفت: ارسال بیش از ۲۸۰ اثر به جشنواره ابوذر، نشان دهنده یک حرکت رو به رشد در رسانه‌های هرمزگان و جای تشکر دارد از اهتمامی که در حوزه رسانه به موضوعاتی چون جهاد تبیین دارید.

سردار سالاری عنوان‌کرد: روایت‌های صحیح شما اصحاب رسانه‌ای و قلم با برکت‌تان می‌تواند گره‌گشای مسائل و مشکلات مردم و استان باشد و با توجه به مشکلاتی که در استان وجود دارد باید بگوییم اگر شما رسانه‌ای ها حضور و نگاه تیزبینانه نداشتید بسیاری از خدمات به جامعه هدف نمی‌رسید.

فرمانده سپاه امام سجاد استان هرمزگان، تاکید‌کرد: امروز شماها به عنوان نیروهای مخلص و متدین که قلمتان راهگشا در هر عرصه‌ای است اگر بتوانید دغدغه‌های رهبری را مطالبه‌گری کنید و با رعایت همه شرایط کار را پیش ببرید قطعا به نتایج مثبتی دست خواهیم یافت.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز