برندسازی جاذبه های گردشگری کلانشهر کرج مغفول مانده است

۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۰۸:۴۳:۲۶
کد خبر: ۱۴۳۳۸۲۹
برندسازی جاذبه های گردشگری کلانشهر کرج مغفول مانده است
فرماندار کرج با بیان اینکه جای جای کلانشهر کرج ظرفیت های گردشگری دارد که تا اکنون معرفی نشده است گفت: هنر میزبانی البرز از گردشگران در سطح ملی باید برندسازی و اطلاع رسانی شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، غفور قاسم پور پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هر سال در ایام پایانی سال فکر ایجاد جاذبه های گردشگری برای رونق سفر در کرج گُل می کند؛ بسته های گردشگری هم تدوین می شود اما همچنان البرز بجای میزبانی از گردشگران محور تردد خودروها به استانهای شمالی کشور است.

وی با بیان اینکه ایجاد درآمدپایدار شهری از بستر رونق گردشگری و توریسم رویکردی بوده است که تا به امروز موفق به اجرای آن نشده ایم افزود: از ورودی استان البرز که هر ساله با جشنواره لاله ها گلگون می شود،تا کنار رود کرج در دل طبیعت سبز بهاری، از پیست تابستانی و زمستانی تا شهرستانهای استان که هر کدام در یک فراوری تولیدی برای خود صاحب برند هستند، از اماکن تاریخی بزرگ و مشهور کرج همگی استعدادهای پنهانی هستند که هنری برای عرضه توانمندی هایشان نداشته ایم. گردشگری کرج به جاده چالوس ختم نمی شود در تمامی نقاط کرج ظرفیت وجود دارد اما برای معرفی آن هنری به خرج نداده ایم.

قاسم پور گفت: توانمندی های البرز باید در سطح ملی اطلاع رسانی شود تا با برندسازی ظرفیت های آن چرخ صنعت گردشگری شتاب بگیرد.

فرماندار کرج تصریح کرد: شهرداران وظیفه دارند از تمامی المان ها و جاذبه های توریسمی بر اساس ظرفیت زیست بوم هر منطقه برای جذب گردشگر استفاده کنند. بر این اساس هر شهرداری براساس شاخص ترین پتانسیل گردشگری خود برای نوروز 1402 باید برنامه تعریف کرده باشد.

قاسم پور متذکر شد: شهرداران موظف هستند تا قبل از اسفندماه برنامه های رونق سفر را در منطقه خود اعلام نمایند.

انتهای پیام 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز