جشن ازدواج ۴۴ زوج انقلابی «وصال عاشقی ۴» در کرج برگزار می شود

۱۴۰۱/۱۱/۲۱ - ۰۸:۳۰:۴۹
کد خبر: ۱۴۳۴۷۸۷
جشن ازدواج ۴۴ زوج انقلابی «وصال عاشقی ۴» در کرج برگزار می شود
دبیر «وصال عاشقی ۴» گفت: همزمان با سالروز ۲۲ بهمن انقلاب اسلامی، جشن ازدواج ۴۴ زوج مومن و انقلابی در قالب «وصال عاشقی ۴» در کرج برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، مهدی طالبی پیش ازظهر جمعه با تبریک ایام الله دهه فجر به خبرنگار برنا گفت: به یمن چهل‌وچهارمین طلیعه ی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قرارگاه جهادی شهید حججی کمالشهر با همکاری حوزه ۴۱۷ بسیج شهدای کمالشهر و حوزه ۴۱۸ حضرت معصومه (س)، جشن ازدواج ۴۴ زوج جوان، مومن و انقلابی را در قالب «وصال عاشقی ۴ » در روز ۲۲ بهمن ماه ساعت ۱۴ در تالار شهیدان نژاد فلاح کرج برگزار می نماید.

وی با بیان اینکه از سال ۹۷ به مناسبت ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی این برنامه در قالب وصال عاشقی آغاز شده است، تصریح کرد: بر همین اساس امسال چهارمین سال برگزاری این جشن باشکوه است که «وصال عاشقی ۴» نامگذاری شده است.

دبیر «وصال عاشقی ۴» تصریح کرد: پس از برپایی جشن ازدواج، زوج های جوان البرزی به مشهد مقدس مشرف می شوند و دل های عاشق در جوار حرم مطهر رضوی به یکدیگر پیوند می خورد.

وی متذکر شد: از سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، استانداری البرز، بنیاد علوی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان البرز، سپاه ناحیه امام هادی (ع)، اداره راه و شهرسازی استان البرز، اداره ورزش و جوانان استان البرز، شهرداری کرج، ستاد نمازجمعه کمالشهر و شورای اسلامی وشهرداری کمالشهر که در برپایی این سنت حسنه و خدا پسندانه ما را همراهی کردند، کمال تشکر و قدردانی را دارم.

انتهای پیام 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز