۲۲ بهمن روز تجدید میثاق با خون شهیدان است

۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۰۹:۴۷:۴۵
کد خبر: ۱۴۳۵۱۰۷
۲۲ بهمن روز تجدید میثاق با خون شهیدان است
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: 22 بهمن تجلی وحدت و همبستگی امت با انقلاب و روز تجدید میثاق با خون شهیدان است که باید گرامی داشته شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، سلیمان رستمیان صبح شنبه با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران، و تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، اسلامی بودن و مردمی بودن را از مهم‌ترین رویکردهای انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: انقلاب اسلامی مردم را از ظلم و استبداد خارج کرد.


وی بیست و دوم بهمن‌ماه را یادآور به ثمر رسیدن بیداری و خروش ملت سلحشور ایران در برابر حاکمیت ظلم و فساد و طلوع نور آزادی و عدالت دانست و افزود: پیروزی انقلاب اسلامی به ملت‌های جهان و دولت‌های استکباری نشان داد که باقدرت الهی و در پرتو ایمان، با عقیده‌ای راستین و ایستادگی می‌توان بر هر قدرتی فائق آمد، 22 بهمن تجلی وحدت و همبستگی امت با انقلاب و روز تجدید میثاق با خون شهیدان است که باید گرامی داشته شود.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه بابیان اینکه مردم انقلابی و با بصیرت ایران اسلامی هرگز اجازه نخواهند داد شجره‌ی طیبه‌ی انقلاب اسلامی که با خون هزاران شهید آبیاری شده است از بین برود، تصریح کرد: بزرگداشت یوم‌الله 22 بهمن یعنی، بزرگداشت ایثارگری، مجاهدت و شهادت‌طلبی ملتی منسجم و خداجوی و پیرو ولایت که با تقدیم بهترین هستی خود پرچم نظام اسلامی را برافراشته نگه داشتند. انقلاب اسلامی ایران در چهل و سومین سالگرد خود همچنان پویا و سرزنده، مقتدرانه و عزتمند به‌سوی بالندگی پیش می‌رود و مردم و مسئولین یک صدا و یک دل با تلاش‌های خود از خون شهدا و ارزش‌های انقلاب اسلامی پاسداری خواهند کرد.


رستمیان افزود: امسال نیز همچون سال‌های گذشته ما ملت شهیدپرور ایران بازهم با آرمان‌های انقلاب اسلامی، همان آرمان‌هایی که با خون هزاران شهید لاله‌گون آبیاری شده تجدید میثاق خواهیم کرد و به دشمنان قسم‌خورده انقلاب نشان خواهیم داد ملت ایران پای آرمان‌های خود ایستاده‌اند. امید آنکه به فضل الهی، عزت  ایران اسلامی تا طلوع دولت فجر و ظهور حضرت ولی‌عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف تداوم یابد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز