شهید سلیمانی و شهدا بساط گروه های تکفیری و آمریکایی را در هم پیچیدند

۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۰:۵۵:۳۵
کد خبر: ۱۴۳۵۱۸۸
شهید سلیمانی و شهدا بساط گروه های تکفیری و آمریکایی را در هم پیچیدند
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: رضوان خدا بر روح شهید سلیمانی و فرزندان این ملت که بساط گروه های تکفیری و آمریکایی را در هم پیچیدند و رویای خاورمیانه جدید را به کابوس سرآمدان نظام سلطه تبدیل کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، حجت الاسلام والمسلین مجتبی ذوالنوری ظهر شنبه در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن که در میدان جمهوری کرج برگزار شد، اظهار کرد: ایام پربرکت دهه خجسته فجر انقلاب اسلامی روز ۲۲ بهمن جشن بزرگ انقلاب که مصادف و مقارن با اعیاد نورانی رجبیه است بر مردم ایران مبارک باشد.

وی بیان کرد: مردم عزیز ما با حول قوه الهی ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی را در حالی جشن می گیرند که میخ دیگری بر تابوت آمریکا و استکبار جهانی کوبیدند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم امروز آمدند در خیابانها و به آمریکا پیام می دهند که آن زمان گذشت که چشم طمع به ایران اسلامی باشد و آن چشم را مردم کور می کنند.

وی خاطرنشان کرد: یادمان نرفته قبل انقلاب در ارتش بیش از ۵۸ هزار مستشار آمریکایی تمام مقدرات را رقم می زدند و نیروهای آمریکایی در خدمت این مستشاران بودند.

حجت الاسلام ذوالنوری با بیان اینکه قبل انقلاب در بیمارستان های ایران به دلیل کمبود پزشک ۷ هزار پزشک هندی و بنگلادشی وجود داشتند، گفت: یادمان نرفته کاپیتولاسیون را ایجاد کردند در کشور به تغییر رهبران و شاه ایران، اگر یک آمریکایی کشته می شد، یک نفر محاکمه می شد و اگر آمریکایی یک شخص اول مملکت ما را می کشت، دستگاه امنیتی اجازه برخورد با آن را نداشتند.

وی ادامه داد: آن دوران زمان تعطیلی مدرسه یک راننده مست آمریکایی ۸ دختر را کشت و پلیسی که این خودرو را متوقف کرد آن راننده را مجازات کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در خانه خودمان تحقیر می شدیم، اما این تاریکی ها با حضور امام راحل و تبعید و شکنجه ها و مبارزات چندین ساله غیور مردان، زدوده و انقلاب اسلامی پیروز شد.

وجود ۱۷ هزار شهید ترور 

وی با بیان اینکه آمریکایی ها مزدور را پشتیبانی و به جان مردم انداختند، تصریح کرد: به طوری که با ترورهای این ملت ۱۷ هزار شهید از مطهری و باهنر و بهشتی تا شهدای محراب تا مردم پابرهنه کوچه وخیابان بر جای گذاشتند و در کنار آن جنگ تحمیلی را آغاز از زمین و هوا در مقیاسی گسترده در طول ۸ سال تمام نظام سلطه پشت بر علیه ایران بود.

حجت الاسلام ذالنوری با بیان اینکه ما با یک کشور جنگیدیم که تمام نظام سلطه در مقابل این مردم با دست خالی قرار گرفتند، گفت: در کنار جنگ، تحریم را تحمیل کردند و اوضاع بد اقتصادی محصول همان تحریم ها است و اکنون مردم با پوست و گوشت خودشان درک کردند و نیازی به بازگویی ندارد.

وی ادامه داد: با ۱۲ زبان زنده شب و روز علیه مردم ما تبادل و عملیات روانی گسترد را رقم می زنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ترامپ می گفت آمریکا هفت هزار میلیارد دلار در منطقه خرج کرد ولی جمهوری اسامی هنوز برپاست.

وی تصریح کرد: آنها گروه های تروریستی را در قالب جنگ نیابتی برای خاکریز ها در سوریه و عراق بسیج کردند، اما رضوان خدا بر روح شهید سلیمانی و فرزندان این ملت که بساط گروه های تکفیری و آمریکایی را در هم پیچیدند و رویای خاورمیانه جدید را به کابوس سرآمدان نظام سلطه تبدیل کردند.

وی با بیان اینکه امروز به جوانان القا می کنند مشکلات معیشتی محصول انقلاب اسلامی است اما این انقلاب به برکت خون پاک شهدایی همچون شهید عجمیان پا برجاست.

انتهای پیام 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز