آیت‌الله علم‌الهدی: مناطق آزاد تجاری باید در خدمت اقتصاد کشور و معیشت مردم باشد

۱۴۰۱/۱۱/۲۳ - ۱۵:۵۹:۰۵
کد خبر: ۱۴۳۵۸۷۸
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: مناطق آزاد تجاری باید در خدمت اقتصاد کشور و معیشت مردم باشد

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، آیت‌الله سید احمد علم الهدی در این دیدار افزود: مردمی که در منطقه دوغارون ساکن هستند، به‌ مرور و بر اساس تجربه به کارشناسان اقتصادی در حوزه واردات و صادرات تبدیل شده‌اند؛ تا حدی که بسیاری از کشاورزان برای آگاهی از وضعیت بازار افغانستان و تعیین کشت سالانه خود، از اهالی دوغارون مشورت می‌گیرند. این‌ها مردمان شریفی هستند که اگرچه اهل سنت‌ اما برادران ما هستند و باید به معیشت آن‌ها کمک شود.

وی خاطر نشان کرد: مناطق آزاد تجاری باید راهروی صادرات و کمک‌حال رونق تولید ملی و اشتغال برای جوانان این کشور باشد اما تصور برخی این بود که مقصود از منطقه آزاد، واردات آزادانه کالاهای خارجی است که با استفاده از آن، بازار تولید و نظام اقتصادی داخل کشور به‌سادگی برهم بخورد.

آیت‌الله علم‌الهدی بر بهره گیری از عناصر نخبه و توانمند در عرصه‌های مختلف تاکید کرد و گفت: مسوولیت اساسی و حق نظام و مردم امروز بر عهده شماست که مناطق آزاد تجاری را در خدمت اقتصاد کشور و معیشت ملت قرار دهید و باید در این راه از هیچ تلاشی دریغ نکنید.

در این دیدار حجت‌الله عبدالملکی دبیر مناطق آزاد تجاری ارائه گزارشی از روند فعالیت‌ها و راهبردهای تصمیم‌گیری و سیاست‌گذاری در مدیریت این مناطق ارائه کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز