برای حل مشکلات سخت افزاری اسکیت البرز تلاش خواهیم کرد

۱۴۰۱/۱۱/۲۹ - ۱۴:۰۳:۵۴
کد خبر: ۱۴۳۸۱۰۳
برای حل مشکلات سخت افزاری اسکیت البرز تلاش خواهیم کرد
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان اینکه اسکیت ظرفیت واستعدادهای بی شماری دارد گفت: تلاش می کنیم حمایت های لازم را برای رفع مشکلات سخت افزاری و ایجاد یک پایگاه حرفه ای در رشته اسکیت داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، بهزاد فروغی اظهار کرد: اسکیت البرز در طی سال های اخیر روند صعودی داشته و قهرمانان ارزشمندی در سطح ملی و جهانی را تربیت کرده است.

وی افزود: تیم مدیریت هیات اسکیت استان بسیار پرتلاش و اهل مشورت هستند و تمام توان خود را برای رشد این ورزش به کار گرفته اند.

فروغی با اشاره به میزبانی اخیر البرز از مسابقات اسکیت فری استایل قهرمانی دستجات آزاد کشور در فردیس گفت: میزبانی از مسابقات ملی گواه ظرفیت های البرز و هیات استان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان اینکه حمایت از رشته پرطرفدار و مدال آور اسکیت را تکلیف خود می دانیم گفت: این رشته ورزشی در بخش زیرساخت ها خصوصا در بخش پیست سرعت دچار کمبود است و باید تلاش کنیم تا با جذب سرمایه گذار و ارائه تسهیلات لازم امکانات سخت افزاری لازم مهیا شود.

وی خاطرنشان کرد: اداره کل ورزش و جوانان تلاش خواهد کرد در موضوع اخذ موافقت اصولی و واگذری زمین مناسب برای احداث پیست سرعت نهایت همکاری و حمایت را داشته باشد تا در نهایت یک پایگاه حرفه ای برای این ورزش پرمخاطب ایجاد شود.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز