پرونده بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری کرج با ۹ هزار و ۱۲۳ میلیارد بسته شد

۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۱:۱۵:۵۷
کد خبر: ۱۴۳۸۹۰۴
پرونده بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری کرج  با ۹ هزار و ۱۲۳ میلیارد بسته شد
سخنگوی شورای شهر کرج گفت:بودجه پیشنهادی شهرداری برای سال آینده 9 هزارو 52 میلیارد بود ولی بودجه تصویب شده 9 هزارو 123 میلیارد رسید که ماده 68 هم در آن رعایت شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، عمار ایزدیار ظهر دوشنبه در پایان نودوپنجمین جلسه رسمی شورای شهر کرج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جلسه امروز شورا (30 بهمن ماه) چهار ناطق داشت که موضوعات مهمی را مطرح کردند.

وی ادامه داد: نوید افتتاح دو ایستگاه از خط دوی قطار شهری کرج تا نیمه شعبان یکی از مهمترین موضوعاتی بود که در جلسه امروز شورای شهر مطرح شد.

وی توضیح داد: تا نیمه شعبان مدیریت شهری کرج در انتظار حضور یکی از مسئولان شاخص کشوری برای افتتاح این پروژه می ماند و در صورت عدم حضور، متروی کرج با مسئولان استانی به بهره برداری می‌رسد.

به گفته این عضو شورای شهر، بررسی وضعیت صندوق ذخیره کارکنان مدیریت شهری کرج از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

ضرورت ساماندهی فرایند ثبت تخلفات در مدیریت شهری کرج از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح شد و ایزدیار در این خصوص توضیح داد: با توجه به اینکه تعداد نیروهایی که در این حوزه بکار گرفته شده اند بسیار بالا است، پیشنهاد میشود تعدادی از همکاران در حوزه ممیزی مجدد و طرح تبدیل در سطح مناطق بکار گرفته شوند.

سخنگوی شورای شهر کرج گفت: بحث تبدیل وضعیت همکاران با قردادهای حجمی و تامین نیرو از دیگر مواردی بود که توسط همکاران در این جلسه مطرح شد.

این مسئول ابراز کرد: در این جلسه بر جلوگیری از ورود نیروهای شرکتی به صورت جایگزین و تسریع در روند تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی که از طریق آزمون تبدیل وضعیت شده اند هم تاکید شد.

وی ادامه داد: امروز شورای شهر هنرمندان ویژه ای داشت و میزبان هنرمندانی بود که در چهل و چهارمین جشنواره فیلم فجردرخشیده اند.

عضو شورای شهر ابراز کرد: تصویب بودجه سال آینده از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه به آن پرداخته شد و امیدواریم با نظر کارشناسان بودجه سال آینده واقعی و کاربردی باشد.

ایزدیار اضافه کرد: بودجه پیشنهادی شهرداری برای سال آینده 9 هزارو 52 میلیارد بود ولی بودجه تصویب شده 9 هزارو 123 میلیارد رسید که ماده 68 هم در آن رعایت شده است.

سخنگوی شورای شهر کرج گفت: 44 درصد بودجه سال آینده کرج جاری و 56 درصد هم به حوزه عمرانی اختصاص یافته است.

وی افزود: بودجه موضوعی است که نیاز به بررسی و موشکافی بیشتری دارد و بدون شک با نظر کارشناسان چکش کاری بیشتری خواهد شد.

این عضو شورا ابراز کرد: از این 9 هزار میلیارد، 315 میلیارد به حوزه فرهنگی و اجتماعی، ورزشی، هزار و 111 میلیارد به حوزه خدمات شهر و 83 میلیاردو 700 میلیون تومان در حوزه ایمنی تصویب شده است.

انتهای پیام 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز