عملکرد هیات‌های ورزشی البرز به دقت رصد می‌شود

۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۰:۰۳:۰۹
کد خبر: ۱۴۳۹۸۲۳
عملکرد هیات‌های ورزشی البرز به دقت رصد می‌شود
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با تاکید براینکه عملکرد هیات های ورزشی به دقت رصد می شود گفت: چنانچه متولیان برخی هیات های ورزشی اثرگذاری لازم را نداشته باشند باید جای خود را به نیروهای با انگیزه و تازه نفس بدهند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، بهزاد فروغی اظهار کرد: از ابتدای حضورم در مدیریت ورزش البرزعنوان کردم عملکرد ملاک ارزیابی ما است و حامی هیات های ورزشی ای هستیم که از پویایی و انگیزه لازم برخورداراند.

وی با بیان اینکه از زمان قبول مسئولیت ورزش استان برخی از روسای هیات های ورزشی را ندیده ایم افزود: برای ما قابل قبول نیست که فردی یک حکم و مسئولیت را در اختیار بگیرد و به وظایفش در قبال آن عمل نکند و قطعا با ارزیابی هیات های ورزشی استان در خصوص برخی کم کاری ها تصمیم گیری خواهیم کرد.

فروغی تصریح کرد: اگر هیاتی ضعیف است کمک می کنیم تا با برآورده کردن مطالبات مورد نیازشان شرایط مناسبی را پیدا کنند در عین حال کنار آنها هستیم تا در ارتباط با فدراسیون ها و بخش خصوصی خود را تقویت کنند.

متولی ورزش البرز با تاکید براینکه مدیریت صفر تا صد یک رشته ورزشی در البرز در اختیار هیات های ورزشی است گفت: دخالتی در امور آنها نمی کنیم اما عملکرد و خروجی فعالیت های آنها رصد می شود و در صورت نیاز برخورد لازم با هیات های کم کار ومنفعل صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز