ایفای نقش رسانه های مازندران در سپهر ملی ضروری است

۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۳:۵۱:۲۸
کد خبر: ۱۴۴۰۰۴۴
ایفای نقش رسانه های مازندران در سپهر ملی ضروری است
مهدی پور معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برلزوم آمایش سرزمینی در حوزه رسانه در استان مازندران تاکید کرد و گفت: ارزیابی درست از فعالیت رسانه ای در استان باید مورد توجه باشد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ، فرشاد مهدی پور معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی- امروز( ۳اسفند) در آئین اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر مازندران با بیان اینکه نقش آفرینی رسانه در استانی که پیشاانی اقتصادی و گردشگری کشور است بیش از پیش مورد انتظار است، اظهار کرد: در اغتشاشات اخیر که بزرگترین جنگ ترکیبی تاریخ بوده دشمن تلاش کرد تا بخشی از موقعیت های اغتشاشات این خطه از شمال کشور در طراز ملی و بین المللی بروز و ظهور کند که باید از این مدل و تجربه دست آموخت.

وی برلزوم روشنگری در بین افکار عمومی برای درس آموزی از این حوادث که از سوی استکبار و ضد انقلاب مدیریت می شده تاکید کرد و گفت: تقویت رسانه‌های استانی از جمله اولویت‌های این معاونت به شمار می آید.

مهدی پور ضمن تحسین برگزار کننندگان جشنواره های ابوذر در دوره های مختلف، خواستار بومی شدن رویکرد آثار ارسالی به این این جشنواره شد.

وی با بیان اینکه محورهای جشنواره باید با موقعیت محلی نظیر کشاورزی، گردشگری، محیط زیست و ... همسو باشد، گفت: هم افزایی ها بین دستگاه های همسو برای برگزاری جشنواره های رسانه ای باید موجب ارتقای سطح رسانه های استان شود.

مهدی پور با اشاره به تکثر رسانه های مکتوب و مجازی در استان مازندران، افزود: جشنواره های رسانه ای استان باید در راستای رفع مشکلات این خطه از شمال کشور برگزار شد.

وی به ضریب نفوذ اینترنت در استان مازندران اشاره و بیان کرد: با این میزان از تعدد رسانه در استان مازندران باید پرسید این رسانه ها در سپهر رسانه های ملی چه مقدار جریان ساز بوده اند.

مهدی پور برلزوم آمایش سرزمینی در حوزه رسانه در استان مازندران تاکید کرد و گفت: ارزیابی درست از فعالیت رسانه ای  در استان باید مورد توجه باشد.

وی همچنین خواستار افزایش دانش فعالان رسانه ای استان شد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز