تشریح برنامه های روز جانباز؛ دیدار مدیران با ۴۰۰ جانباز در البرز

۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۸:۵۶:۴۰
کد خبر: ۱۴۴۰۲۱۹
تشریح برنامه های روز جانباز؛ دیدار مدیران با ۴۰۰ جانباز در البرز
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز از برگزاری برنامه‌های روز جانباز گفت: مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان البرز روز شنبه 6 اسفندماه به مناسبت روز جانباز، با بیش از ۴۰۰ نفر از جانبازان دیدار و از آنان تجلیل خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، سلیمان رستمیان بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و تبریک پیشاپیش اعیاد شعبانیه، جانبازان را قهرمانان ملی و علمداران انقلاب اسلامی دانست و گفت: پیشرفت‌های انقلاب اسلامی ریشه در مقاومت و مجاهدت‌های جانبازان دارد.

وی ادامه داد: جانبازان به‌عنوان اسوه‌های ایثار، مقاومت و مجاهدت الگویی خوب برای جوانان کشور هستند.

رستمیان وجود جانبازان برای انقلاب را بسیار قیمتی و ارزشمند دانست و افزود: جوانان کشور باید با الگو گیری از شهدای زنده به‌نظام و انقلاب خدمت کرده و از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کنند.

رستمیان بر لزوم بزرگداشت روز جانباز تأکید و تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد در این ایام با همیاری و مشارکت دستگاه‌های اجرایی مراسماتی در  شأن و منزلت جانبازان برگزار کنیم.

دیدار همزمان مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان البرز با بیش از 400 نفر از جانبازان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه با اشاره به برنامه‌های بزرگداشت روز جانباز در استان البرز، از برگزاری همایش سراسری دیدار با ایثارگران خبر داد و گفت: در این همایش مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان البرز روز شنبه 6 اسفندماه به مناسبت روز جانباز، با بیش از 400 نفر از جانبازان دیدار و از آنان تجلیل خواهند کرد.

وی افزود: این همایش پیرو تأکیدات جناب آقای دکتر عبداللهی استاندار البرز در خصوص دیدار و تجلیل از ایثارگران از 10 بهمن‌ماه لغایت 10 اسفندماه، شنبه 6 اسفندماه از ساعت 15 الی 17 در کل استان البرز اجرا و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی پس از حضور در سالن شهدای دولت استانداری به‌طور هماهنگ به دیدار جانبازان مشرف خواهند شد.

دیدار ائمه جمعه با جانبازان در طرح علمداران حماسه

دبیر شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان البرز به طرح علمداران حماسه اشاره و تصریح کرد: نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و ائمه جمعه استان البرز به مناسبت میلاد باسعادت حضرت اباالفضل العباس (ع) و روز جانباز با 48 نفر از جانبازان سرافراز استان دیدار و از آنان تجلیل خواهند کرد.

وی افزود: در این طرح هر یک از ائمه جمعه استان، به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی، با سه تن از جانبازان دیدار خواهند کرد.

تجلیل دستگاه‌های اجرایی و مساجد استان از جانبازان

رستمیان بابیان اینکه تمامی دستگاه‌های اجرایی، موظف به همکاری هرچه بیشتر، جهت برگزاری مراسم‌های بزرگداشت روز جانباز هستند، گفت: دستگاه‌های اجرایی استان البرز به مناسبت روز جانباز از جانبازان شاغل تجلیل خواهند کرد.

وی افزود: تکریم و تجلیل از جانبازان  کمترین  وظایف دستگاه‌های اجرایی است، جانبازان شهدای زنده‌ای هستند که ما آرامش امروز خود را مدیون آنان هستیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: در برنامه‌ای دیگری با همکاری امور مساجد، مساجد ضمن برگزاری جشن روز جانباز با عنوان جشن میلاد علمداران از جانبازان محله در آن مسجد تجلیل خواهند کرد.

برگزاری جشن بزرگ علمداران در کرج 

وی یکی از مهمترین برنامه‌های روز جانباز را برگزاری مراسم جشن علمداران عنوان کرد و تصریح کرد: این مراسم به همت اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز و دیگر دستگاه‌های اجرایی، در تالار شهیدان نژادفلاح برگزار خواهد شد.

دبیر شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان البرز افزود: تبلیغات محیطی، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، پخش کلیپ از صداوسیما، اعزام 250 نفر از همسران جانبازان متوفی به اردوی یک روزه در مجموعه فرهنگی و تفریحی ایثار و برگزاری مراسم جشن روز جانباز در شهرستان مهستان و دیگر شهرستان‌های استان ازجمله برنامه‌هایی است که به همت اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز و سایر دستگاه‌های اجرایی در استان البرز به اجرا درخواهد آمد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز